Gå til innhold

Varsel om foreldremøte - når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge i forveien er det normalt å få varsel om foreldremøte? 

Anonymous poster hash: 9b6d4...25f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss står det opplyst på ukeplanen 3-4 uker før, med kommentaren; "Sett av datoen, innkalling kommer senere". Så får vi selve innkallingen ca en uke før vil jeg tro. Dette er skolebarn da, i barnehagen har en jo ikke ukeplan.

Anonymous poster hash: 8244e...115

Skrevet

Hos oss står det opplyst på ukeplanen 3-4 uker før, med kommentaren; "Sett av datoen, innkalling kommer senere". Så får vi selve innkallingen ca en uke før vil jeg tro. Dette er skolebarn da, i barnehagen har en jo ikke ukeplan.

Har dere ikke ukeplan i bhg?

I de bhg jeg har jobbet har vi alltid informert om dette på planen 3-4 uker før, pluss at det står jo i årsplanen også.

Anonymous poster hash: cf37c...20d

Skrevet

Har dere ikke ukeplan i bhg?

I de bhg jeg har jobbet har vi alltid informert om dette på planen 3-4 uker før, pluss at det står jo i årsplanen også.

Anonymous poster hash: cf37c...20d

I de tre barnehagene jeg har hatt barn i har vi hatt månedsplan. Kan jo selvfølgelig ta det med på denne (men har inntrykk av at det er litt tilfeldig om det blir lest).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...