Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Hvor lenge i forveien er det normalt å få varsel om foreldremøte? Anonymous poster hash: 9b6d4...25f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Hos oss står det opplyst på ukeplanen 3-4 uker før, med kommentaren; "Sett av datoen, innkalling kommer senere". Så får vi selve innkallingen ca en uke før vil jeg tro. Dette er skolebarn da, i barnehagen har en jo ikke ukeplan. Anonymous poster hash: 8244e...115
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Hos oss står det opplyst på ukeplanen 3-4 uker før, med kommentaren; "Sett av datoen, innkalling kommer senere". Så får vi selve innkallingen ca en uke før vil jeg tro. Dette er skolebarn da, i barnehagen har en jo ikke ukeplan. Anonymous poster hash: 8244e...115 Har dere ikke ukeplan i bhg? I de bhg jeg har jobbet har vi alltid informert om dette på planen 3-4 uker før, pluss at det står jo i årsplanen også. Anonymous poster hash: cf37c...20d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Hos oss står det opplyst på ukeplanen 3-4 uker før, med kommentaren; "Sett av datoen, innkalling kommer senere". Så får vi selve innkallingen ca en uke før vil jeg tro. Dette er skolebarn da, i barnehagen har en jo ikke ukeplan. Anonymous poster hash: 8244e...115 Har dere ikke ukeplan i bhg?I de bhg jeg har jobbet har vi alltid informert om dette på planen 3-4 uker før, pluss at det står jo i årsplanen også. Anonymous poster hash: cf37c...20d I de tre barnehagene jeg har hatt barn i har vi hatt månedsplan. Kan jo selvfølgelig ta det med på denne (men har inntrykk av at det er litt tilfeldig om det blir lest). Anonymous poster hash: 8244e...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå