Gå til innhold

Hjelp angående gravid og fastlege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte legen min i dag og fortalte at jeg var gravid, men at jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei. Det eneste jeg fikk til svar var at fastlegen ikke hadde ledig, så jeg kunne få en annen lege. så sa jeg at det var greit, så sa hun: greit det, hade.

Er det ikke normalt og spørre om noen spm? ble veldig usikker nå jeg, føler at jeg ikke fikk så mye ut av det. fikk jeg tidlig ul? vanlig legetime?

Hilsen uerfaren lege besøker

Anonymous poster hash: e6c76...907
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok en vanlig time. Mulig fastlege har ul-apparat, men ikke forvent det. Hvis du ikke vet hvor langt du er på vei er det jo ikke så mye å spørre om?

Anonymous poster hash: eab75...981

Skrevet

Hva vil de at hun skal spørre om da? Når hadde du sex? Altså.. Her må du snakke med en lege for å finne ut om du bør ta en ul. Enten har legen ul-aparat eller så blir du henvist et sted som har det. Derfor har du fått legetime. Det er ikke sånn at kontordamen har noe særlig å bidra med... 

Anonymous poster hash: 1c0df...e82
Skrevet

Har sett på flere forum at man får spm om når man hadde eggløsning, tante rød, osv, slik at de kan prøve og finne ut om de skal sette deg opp på tidlig ul, og ikke legetime :)

Anonymous poster hash: e6c76...907

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...