Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Har fått plass til det nye barnet i samme barnehage som min sønn. Hun har et barn på 2 år og en nyfødt med sin samboer. Hun prøver å fremstå som verdens beste mor på alle foreldremøter osv osv, og jeg kjenner jeg blir kvalm når jeg vet at hun faktisk har en datter på 7 år som bor kun 15 min unna som hun ikke ser i det hele tatt fordi hun rett og slett ikke er interessert. Hun ville ha en kjernefamilie, så når forholdet til xen røyk dumpa hun ungen også og fikk seg en helt ny familie. At det går an! Og nå sitter hu å leker perfekt mor i barnehagen... ÆSJ!!!! Anonymous poster hash: 580c3...efa
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Jeg tror ikke du vet alt om denne saken. Anonymous poster hash: 96a27...26b
Jenny251210 Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Drøyt mye informasjon å legge ut synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Jeg tror ikke du vet alt om denne saken. Anonymous poster hash: 96a27...26b Vet mye jo, fordi hun har fortalt meg det selv, for noen år siden da hun var gravid med 2 åringen. Kjenner henne ikke men var på en "fest" hvor vi kom i prat og hun delte villig..... Anonymous poster hash: 580c3...efa
Gjest lykkeliggift Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Å det å lage denne tråden gjør deg til et sååååååå mye bedre menneske enn henne, ikke sant ? Dust ! Og som du selv så fint sa, ÆSJ !
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Hun prøver vel så hardt hun kan å overbevise alle at hun er en bra mor. Vet du grunnen til at hun ikke har denne jenta hos seg?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Drøyt mye informasjon å legge ut synes jeg. Ok? At en mor har 3 barn og kun ser 2, og at det ene barnet går i barnehage? Er jo ingen andre som har det slik bortsett fra en i Norge! Pluss at de fleste faktisk ikke vet at hun har det tredje barnet. Anonymous poster hash: 580c3...efa
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Hun prøver vel så hardt hun kan å overbevise alle at hun er en bra mor. Vet du grunnen til at hun ikke har denne jenta hos seg? Hun sa at når hun flyttet fra x så ble jenta igjen. Hun skulle være der til mor fikk bosted. Når mor fikk bosted skulle hun ha henne 50%, men det syntes hun ble slitsomt så da skulle det være annenhver helg. Så fikk hun ny samboer og de skulle ha barn så da ville hun heller satse på den nye familien, og da sluttet hun helt å ha datteren. Hun sa det selv.... Anonymous poster hash: 580c3...efa
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #9 Skrevet 19. februar 2014 Du får tenke på det sånn at denne jenta er heldigere som ikke har en sånn mor i livet sitt, og at det er synd på de barna hun faktisk HAR hos seg. For at hun er ett kaldt menneske finnes det jo ingen tvil om. Anonymous poster hash: 9d9a1...e79
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #10 Skrevet 19. februar 2014 Du får tenke på det sånn at denne jenta er heldigere som ikke har en sånn mor i livet sitt, og at det er synd på de barna hun faktisk HAR hos seg. For at hun er ett kaldt menneske finnes det jo ingen tvil om. Anonymous poster hash: 9d9a1...e79 Sant.... det var en fin måte å se det på egentlig:) har bare klart å irritere meg mer og mer over henne den siste mnd, så måtte få det ut! Men du har jo veldig rett Anonymous poster hash: 580c3...efa
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. februar 2014 #11 Skrevet 19. februar 2014 Hun prøver vel så hardt hun kan å overbevise alle at hun er en bra mor. Vet du grunnen til at hun ikke har denne jenta hos seg? Hun sa at når hun flyttet fra x så ble jenta igjen. Hun skulle være der til mor fikk bosted. Når mor fikk bosted skulle hun ha henne 50%, men det syntes hun ble slitsomt så da skulle det være annenhver helg. Så fikk hun ny samboer og de skulle ha barn så da ville hun heller satse på den nye familien, og da sluttet hun helt å ha datteren. Hun sa det selv.... Anonymous poster hash: 580c3...efa Sa hun seriøst med egne ord at hun ga opp å ha datteren sin, fordi hun heller ville satse på den nye familien? Får virkelig håpe at det nye familielivet holder, så hun ikke plutselig finner ut at hun vil satse på en enda ny familie.........Nyskjerrig, men hva svarte du da?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. februar 2014 #12 Skrevet 19. februar 2014 Å det å lage denne tråden gjør deg til et sååååååå mye bedre menneske enn henne, ikke sant ? Dust ! Og som du selv så fint sa, ÆSJ ! Helt ærlig så virker ikke denne moren som HI beskriver som et godt menneske altså.....Det er jo helt spesielt å kutte kontakten med ett av barna sine. Da er man rimelig avstumpet følelsesmessig.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #13 Skrevet 19. februar 2014 Hun prøver vel så hardt hun kan å overbevise alle at hun er en bra mor. Vet du grunnen til at hun ikke har denne jenta hos seg? Hun sa at når hun flyttet fra x så ble jenta igjen. Hun skulle være der til mor fikk bosted. Når mor fikk bosted skulle hun ha henne 50%, men det syntes hun ble slitsomt så da skulle det være annenhver helg. Så fikk hun ny samboer og de skulle ha barn så da ville hun heller satse på den nye familien, og da sluttet hun helt å ha datteren. Hun sa det selv.... Anonymous poster hash: 580c3...efa Sa hun seriøst med egne ord at hun ga opp å ha datteren sin, fordi hun heller ville satse på den nye familien? Får virkelig håpe at det nye familielivet holder, så hun ikke plutselig finner ut at hun vil satse på en enda ny familie.........Nyskjerrig, men hva svarte du da? Må innrømme at jeg ble så overraska og satt ut av det hun sa at jeg faktisk ikke klarte å si noe særlig. Fant på en unnskyldning for å mingle videre på festen og pratet ikke noe mer med henne. Har ikke sett henne igjen før hun fikk barnet sitt i samme bhg som min. Hun stiller opp på alt som skjer der og drar med baby overalt, og også på foreldremøter osv fordi hun sier at hun ikke liker å være fra den. Alle synes jo hun høres ut som verdens beste mor selvsagt, mens jeg blir litt dårlig når jeg vet at hun har en datter hun ikke har sett på over 2 år og som sikkert savner henne masse.... Anonymous poster hash: 580c3...efa
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #14 Skrevet 19. februar 2014 Kanskje det beste for syvåringen er at hun bor hos pappaen sin? Barn er forskjellige, foreldre er forskjellige. Sånn er det bare, det er ikke noe nytt. Anonymous poster hash: 2b891...044
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #15 Skrevet 19. februar 2014 Til Hi Tror ikkje DU hadde fortalt heile sanningen hadde det vert deg. Sjølv om ho har sakt det til deg. Bruk hode før du slenger med leppa. Anonymous poster hash: 34926...c15
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. februar 2014 #16 Skrevet 19. februar 2014 Hun prøver vel så hardt hun kan å overbevise alle at hun er en bra mor. Vet du grunnen til at hun ikke har denne jenta hos seg? Hun sa at når hun flyttet fra x så ble jenta igjen. Hun skulle være der til mor fikk bosted. Når mor fikk bosted skulle hun ha henne 50%, men det syntes hun ble slitsomt så da skulle det være annenhver helg. Så fikk hun ny samboer og de skulle ha barn så da ville hun heller satse på den nye familien, og da sluttet hun helt å ha datteren. Hun sa det selv.... Anonymous poster hash: 580c3...efa Sa hun seriøst med egne ord at hun ga opp å ha datteren sin, fordi hun heller ville satse på den nye familien? Får virkelig håpe at det nye familielivet holder, så hun ikke plutselig finner ut at hun vil satse på en enda ny familie.........Nyskjerrig, men hva svarte du da? Må innrømme at jeg ble så overraska og satt ut av det hun sa at jeg faktisk ikke klarte å si noe særlig. Fant på en unnskyldning for å mingle videre på festen og pratet ikke noe mer med henne. Har ikke sett henne igjen før hun fikk barnet sitt i samme bhg som min. Hun stiller opp på alt som skjer der og drar med baby overalt, og også på foreldremøter osv fordi hun sier at hun ikke liker å være fra den. Alle synes jo hun høres ut som verdens beste mor selvsagt, mens jeg blir litt dårlig når jeg vet at hun har en datter hun ikke har sett på over 2 år og som sikkert savner henne masse.... Anonymous poster hash: 580c3...efa Merkelig ting å si på en fest da. Til folk hun egentlig ikke kjenner noe særlig. Må jo være noe hun faktisk går og skjems for innerst inne, siden hun kan ta opp sånt på en fest......... Jeg hadde nok heller ikke visst hva jeg skulle sagt. I sånne tilfeller blir man satt ut, og det tar faktisk litt tid før sånt synker inn. Utrolig spesielt ja.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #17 Skrevet 19. februar 2014 Hun kan jo være en ypperlig babymamma, men ikke så god når ungene vokser til og krever andre ting enn kos og babystell og i tillegg får egne meninger.. Trist for jenta, men håper pappaen reparerer det han kan. Anonymous poster hash: 784a6...721
Elskerhøsten2014 Skrevet 19. februar 2014 #18 Skrevet 19. februar 2014 Du bør vite alt,uansett er det ingenting og dele her,tenkt på om jente en gang søker på nettet og finner dette, IKKE KULT
SagflisiHåret Skrevet 19. februar 2014 #19 Skrevet 19. februar 2014 Tenk hvor mange fedre som gjør samme som denne mora. Er ikke det lik ille??
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #20 Skrevet 19. februar 2014 Du bør vite alt,uansett er det ingenting og dele her,tenkt på om jente en gang søker på nettet og finner dette, IKKE KULT Da skal man være veldig selvsentrert om man finner denne tråden om 10 år og automatisk går ut fra at det er en selv det snakkes om... Er nok dessverre en del flere barn i dette land med lignende historier. Har ikke nevnt bosted i landet, alder på mor, ny samboer, far, noen detaljer om jenta annet en alder...... Så den synes jeg ble litt tynn. Anonymous poster hash: 580c3...efa
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #21 Skrevet 19. februar 2014 Tenk hvor mange fedre som gjør samme som denne mora. Er ikke det lik ille?? Så klart, men i denne tråden snakket jeg om denne moren. Ikke om fedre som er drittsekker. Anonymous poster hash: 580c3...efa
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #22 Skrevet 19. februar 2014 Drøyt mye informasjon å legge ut synes jeg. Ok? At en mor har 3 barn og kun ser 2, og at det ene barnet går i barnehage? Er jo ingen andre som har det slik bortsett fra en i Norge! Pluss at de fleste faktisk ikke vet at hun har det tredje barnet. Anonymous poster hash: 580c3...efa Er du bare enkel eller rett og slett dum? Det er ganske mye mer spesifikk info du legger ut. Skam deg!! Anonymous poster hash: b3f87...d58
SagflisiHåret Skrevet 19. februar 2014 #23 Skrevet 19. februar 2014 Tenk hvor mange fedre som gjør samme som denne mora. Er ikke det lik ille??Så klart, men i denne tråden snakket jeg om denne moren. Ikke om fedre som er drittsekker. Anonymous poster hash: 580c3...efa Forstår det, men ville bare påpeke det merkelig i at mange synes det er sååå forferdelig når en mor gjør slik, men ikke like ille på samme måte når far gjør det.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #24 Skrevet 19. februar 2014 Kan det hende at det ikke var hennes biologiske datter, men var stemor så lenge hun var sammen med barnefaren og i en liten tid etter det? Anonymous poster hash: 28156...475
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #25 Skrevet 19. februar 2014 Tenk hvor mange fedre som gjør samme som denne mora. Er ikke det lik ille??Så klart, men i denne tråden snakket jeg om denne moren. Ikke om fedre som er drittsekker. Anonymous poster hash: 580c3...efa Forstår det, men ville bare påpeke det merkelig i at mange synes det er sååå forferdelig når en mor gjør slik, men ikke like ille på samme måte når far gjør det. Tviler sterkt på at det er så mange som syns det er verre at mødre forlater sine barn enn menn. Hvor har du dette fra? Har du noe statistikk å vise til? Anonymous poster hash: 12ebb...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå