Gå til innhold

:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, sånn kan de gå

Anonymous poster hash: 480b5...450
Skrevet

Jaja, sånn kan de gå

Jada, trist det. Men jeg synes faktisk, med tanke på hva annet som finnes i avisene nå, at det er ganske utrolig at det du henger deg opp i er at en valp døde. 

Anonymous poster hash: bc75d...07d

Skrevet

Jaja, sånn kan de gå

Jada, trist det. Men jeg synes faktisk, med tanke på hva annet som finnes i avisene nå, at det er ganske utrolig at det du henger deg opp i er at en valp døde. 

Mm, hæ?

Anonymous poster hash: 3533c...a33

Skrevet

Herlighet, var dette virkelig noe å lage en nyhetssak om? Hvor mange barn tror dere ikke dør hver dag som en følge av sult, mishandling, AIDS etter voldtekt, ulykker osv? Målløs. Trodde ikke disse OL dagene var agurktider heller.

Anonymous poster hash: a2384...11a
Skrevet

Jaja, sånn kan de gå

Hæ???

Skrevet

Jaja, sånn kan de gå

Hæ???

Jeg mener: Det at en valp dør er ikke verdt spalteplass i en verden der barn tortureres og voldtas i væpnede konfliketer, og dør i hopetall i flyktningeleire. Et dyr er mindre verdt enn et menneske, rett og slett.

Skrevet

Kanskje VG vil komme til oss? I skrivende stund sitter jeg å ser rett ut på slaktebilen som er her og jager 20 griser ombord. Nå skal de få seg en kjøretur, før de skal ut å bli gasset ihjel, bli partert, pakket i porsjoner, solgt og spist å fortært. Rett på siden står kadaver kassen, og den er så full at alle dyrene ikke har fått plass. Av en eller annen mystisk grunn har det dødd veldig mange tilsynelatende friske purker, flere av dem midt under fødsel. Kanskje hadde de bare fått ut 8 av de 16 ungene de skulle ha, så resten døde i magene. Kanskje vi kan tipse New York Times…..?

I natt har flere kamerater av meg jobbet hele natten med å få pakket kyllinger til slakt. Etter å ha levd i 30 dager, stappet full av kraftfòr med hjertemedisin og antibiotika så de skal overleve disse 30 dagene med den abnorme veksten de får, så grabbes de etter hodet, stappes i små kasser og får samme skjebnen som grisene utenfor her.

Ja det var virkelig tragisk med den valpen. Mitt hjerte blør!

Anonymous poster hash: a2384...11a
Skrevet

? Jeg ser heller en nyhet om at vi skal være obs på nikotin og særlig nå som e sigaretten er i vinden. Kan fort være et barn som får i seg en sånn.. Mange stumper røyken til fordel for e-sigaretter, det er naturlig at røyke. Ligger utenfor rekkevidden til barn, kanskje tenker ikke alle over disse ampullene eller refills som hører til disse.

Skrevet

Jaja, sånn kan de gå

Hæ???

Jeg mener: Det at en valp dør er ikke verdt spalteplass i en verden der barn tortureres og voldtas i væpnede konfliketer, og dør i hopetall i flyktningeleire. Et dyr er mindre verdt enn et menneske, rett og slett.

Men hvorfor sier du det til meg?? Jeg er ikke HI. Mener du å si at jeg heller burde svart i andre tråder eller startet en tråd selv om andre grusomheter?

Skrevet

Fra nå av så håper jeg det kun står om døde barn i avisen!!

Anonymous poster hash: 3533c...a33
Skrevet

Jaja, sånn kan de gå

Hæ???

Men hvorfor sier du det til meg?? Jeg er ikke HI. Mener du å si at jeg heller burde svart i andre tråder eller startet en tråd selv om andre grusomheter?

Det var ment til HI, ikke til deg. Svarte rett og slett feil, det var kommentar til hovedinnlegget.

Skrevet

Tanken er nok heller "neste gang kan det være et barn".. Har man røyk, om det så er "ekte vare" eller e-sigarett, så SKAL de ligge utilgjengelig for ungene. Samme med nikotin plaster,tyggis,munnspray osv.

E-sigaretten her i huset ligger i egen eske, på øverste hylle i gangen, umulig for ungene å få tak i, ampullene ligger i samme eske.

Anonymous poster hash: 92a81...26b
Skrevet

Haha, idiotiske kommentarer ovenfor her. Det skrives selvfølgelig om dette fordi slike sigaretter er et relativt nytt fenomen, og man ønsker å advare om å oppbevare dette utenfor rekkevidden til barn og dyr.

Anonymous poster hash: 904ff...97a

Skrevet

Innenfor mente jeg.

Anonymous poster hash: 904ff...97a

Skrevet

Overraskende at man ikke skal få synes denne saken er trist fordi det er andre saker som er tristere?

Hvor er logikken?

Selvom jeg synes det er jævlig å lese om barn som lider så utelukker ikke det at jeg kan synes synd på dyr også?

Kjære vene for et dårlig argument.

Anonymous poster hash: 2d22c...ba7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...