Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 MÅ unngå brød osv da jeg legger fort på meg av det! Men eier ikke fantasi, så må ha litt ENKLE tips på enkel mat :-) Hvor lenge har dere gått på lavkarbo og hvor mye har dere gått ned? Skal iallefall unngå brød, poteter osv, det vet jeg virker av tidligere erfaringer. Gi meg motivasjon på hvor flinke dere er!! :-D Anonymous poster hash: 26729...ce9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Og det lavkarbobrødet, er det trygt å spise? Eller bør jeg unngå det også? Anonymous poster hash: 26729...ce9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Det første du må bestemme deg for er hva slags "lavkarboliv" du tenker å leve. Lavkarbo er alt fra maksinntak på 15 g karbo om dagen til opp mot 150 g. Og det påvirker i stor grad hva du kan spise. Hvis jeg skulle begynt om igjen så ville jeg nok forsøkt meg på et middels nivå med karber først, f.eks. ca 50-70, og sett hvordan det gikk. Angrer litt på at jeg gikk rett på at jeg gikk rett på ketosevarianten. Men det er sikkert også en smaksak. :-) I forhold til lavkarbobrød så må du lese på innholdet og hvor mye karber det er i det. Lavkarbobrød er ikke nødvendigvis lavkarbobrød. Spesielt hvis du velger den strenge varianten av lavkarbo med 15-25 g om dagen. Brødene jeg har funnet med minst karber er Easyliving som er en posemix du lager selv hjemme og lavkarbobrød de har på RIMI med 6,7 g karbo per 100 g. Disse er gode også. Lykke til med livsstilsendringen :-) Anonymous poster hash: 7b3f1...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå