Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Har havnet i en situasjon hvor jeg er blitt gravid etter ONS. Jeg vet med 110% sikkerhet hvem som er faren. BF nekter, så det jeg lurer på, kan han nekte å signere på at han er far, eller hvordan blir det gjort? Anonymous poster hash: c4e5f...043
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Han kan nekte så mye han bare orker, men om du oppgir han som far og han fortsatt nekter kreves det en farskapstest fra NAV som han ikke slipper unna Anonymous poster hash: 9426c...98c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Ha kan nekte å signere, men han kan ikke nekte å avgi dna-prøve dersom du oppgir ham som far. Da idømmes han farskap i alle fall. Anonymous poster hash: e94d9...0b9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Klart han kan! Men det eneste han oppnår om du oppgir han som far er å måtte ta farskapstest etter rettslig pålegg. Anonymous poster hash: 6a3cd...835
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Da fører du ham opp selv. Men stakkars barn, som vokser opp vel vitende om at det er uønsket av sin far. Håper du har tid, energi og økonomi til å ta deg av alt dette alene, og får håpe det ikke er tvillinger eller et barn med diagnoser. Anonymous poster hash: 4acdf...247
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Da fører du ham opp selv. Men stakkars barn, som vokser opp vel vitende om at det er uønsket av sin far. Håper du har tid, energi og økonomi til å ta deg av alt dette alene, og får håpe det ikke er tvillinger eller et barn med diagnoser. Anonymous poster hash: 4acdf...247 Hadde aldri tatt valget om å beholde om jeg hadde visst at jeg ikke ble til å klare det. Stakkars barn, det kan du si om dem som vokser opp med vold i hjemmet, har alkoholiserte foreldre eller ikke får noe omsorg og kjærlighet- da kan du få lov til å si stakkars barn! Vi skal nok klare oss utrolig bra, og jeg synes ikke synd i barnet. Trist at det ikke har en far, men det finnes mange ting som er mye mye verre her i denne verden Ønsker deg en riktig fin dag HI Anonymous poster hash: c4e5f...043
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Tusen takk for svar damer, da skal jeg ikke bekymre meg for det Er jo ikke sikker på om han blir til å nekte, men kjekkt å vite i tilfelle det skulle skje.Hi Anonymous poster hash: c4e5f...043
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Her nektet barnefaren å ta DNA test,så da kom politiet på døren å hentet han. Anonymous poster hash: 7e1bd...a39
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Min bf tok dna testen da han ble truet med å bli hentet av politiet Han har ingen interesse av barnet sitt Men han er far på papiret Anonymous poster hash: 3a908...234
Musemorbr / Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Da fører du ham opp selv. Men stakkars barn, som vokser opp vel vitende om at det er uønsket av sin far. Håper du har tid, energi og økonomi til å ta deg av alt dette alene, og får håpe det ikke er tvillinger eller et barn med diagnoser. Anonymous poster hash: 4acdf...247 Hadde aldri tatt valget om å beholde om jeg hadde visst at jeg ikke ble til å klare det.Stakkars barn, det kan du si om dem som vokser opp med vold i hjemmet, har alkoholiserte foreldre eller ikke får noe omsorg og kjærlighet- da kan du få lov til å si stakkars barn! Vi skal nok klare oss utrolig bra, og jeg synes ikke synd i barnet. Trist at det ikke har en far, men det finnes mange ting som er mye mye verre her i denne verden Ønsker deg en riktig fin dag HI Anonymous poster hash: c4e5f...043 Der beviste du at du er mer enn tøff nok til å takle å være alenemor. Heldig unge som får en mamma med bein i nesa. Ti mammapoeng til deg. Gratulerer, forresten. Med, eller uten mann, blir livet rikere med barn.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Det kan han, men det er veldig lite lurt. Det som skjer er at NAV pålegger ham å ta farskapstest innen en frist hvis du oppgir ham som far, hvis han ikke gjør det så kommer politiet og henter ham foran øyne på eventuelle naboer, gjester hvis han har besøk osv og fører ham til helsesenter for DNA-prøve. Heldigvis har ikke menn som har sex uten prevensjon mulighet til å slippe unna ansvaret bare fordi de ikke gidder å betale for barna de brakte til verden. Anonymous poster hash: b4a53...488
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Det kan han, men det er veldig lite lurt. Det som skjer er at NAV pålegger ham å ta farskapstest innen en frist hvis du oppgir ham som far, hvis han ikke gjør det så kommer politiet og henter ham foran øyne på eventuelle naboer, gjester hvis han har besøk osv og fører ham til helsesenter for DNA-prøve. Heldigvis har ikke menn som har sex uten prevensjon mulighet til å slippe unna ansvaret bare fordi de ikke gidder å betale for barna de brakte til verden. Anonymous poster hash: b4a53...488 Ja, hvis de først er utro - flere ganger så bør de i det minste ta med seg kondom! Ivertfal når han vet at dama ikke går på noe prevensjon :-P Anonymous poster hash: 3a908...234
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 Oi, ser det er blitt liv i tråden igjen.Så koselig å høre musemorbr/, de gode ordene dine varmer meg utrolig mye Kan jo gi en litt gladnyhet, og det er at BF er informert, og han tok det mye bedre enn jeg hadde forventet. Glad ble han absolutt ikke, men sålangt virker han til å være voksen og tar konsekvensene av "leken". Vi har allerede hatt flere samtaler og møttes ett par ganger, bare som venner, så håper vi klarer å løse dette på en best mulig måte for barnets del. Om alt går like greit, så skal han nok bli med på fødselen- om han fremdeles ønsker det når dagen kommer. Hvis han er like engasjert og interessert, fortjener han å få dette øyeblikket Jeg ønsker å strekke meg veldig langt for at vi skal ha et fint sammarbeid, og da føler jeg at jeg må inkludere han sålenge han viser interesse. Hi Anonymous poster hash: c4e5f...043
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 Oi, ser det er blitt liv i tråden igjen. Så koselig å høre musemorbr/, de gode ordene dine varmer meg utrolig mye Kan jo gi en litt gladnyhet, og det er at BF er informert, og han tok det mye bedre enn jeg hadde forventet. Glad ble han absolutt ikke, men sålangt virker han til å være voksen og tar konsekvensene av "leken". Vi har allerede hatt flere samtaler og møttes ett par ganger, bare som venner, så håper vi klarer å løse dette på en best mulig måte for barnets del. Om alt går like greit, så skal han nok bli med på fødselen- om han fremdeles ønsker det når dagen kommer. Hvis han er like engasjert og interessert, fortjener han å få dette øyeblikket Jeg ønsker å strekke meg veldig langt for at vi skal ha et fint sammarbeid, og da føler jeg at jeg må inkludere han sålenge han viser interesse. Hi Anonymous poster hash: c4e5f...043 Ser det kan misforstås, men BF tok det mye bedre da det hadde sunket litt inn. Han fikk sjokk i begynnelsen og visste ikke hvordan han skulle reagere. Men han har tatt til vett, og totalt endret holdning Hi Anonymous poster hash: c4e5f...043
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Oi, ser det er blitt liv i tråden igjen. Så koselig å høre musemorbr/, de gode ordene dine varmer meg utrolig mye Kan jo gi en litt gladnyhet, og det er at BF er informert, og han tok det mye bedre enn jeg hadde forventet. Glad ble han absolutt ikke, men sålangt virker han til å være voksen og tar konsekvensene av "leken". Vi har allerede hatt flere samtaler og møttes ett par ganger, bare som venner, så håper vi klarer å løse dette på en best mulig måte for barnets del. Om alt går like greit, så skal han nok bli med på fødselen- om han fremdeles ønsker det når dagen kommer. Hvis han er like engasjert og interessert, fortjener han å få dette øyeblikket Jeg ønsker å strekke meg veldig langt for at vi skal ha et fint sammarbeid, og da føler jeg at jeg må inkludere han sålenge han viser interesse. Hi Anonymous poster hash: c4e5f...043 Ser det kan misforstås, men BF tok det mye bedre da det hadde sunket litt inn. Han fikk sjokk i begynnelsen og visste ikke hvordan han skulle reagere. Men han har tatt til vett, og totalt endret holdning Hi Anonymous poster hash: c4e5f...043 Så bra han reagerte slik når han fikk tenkt seg om Håper dere får til et godt samarbeid - høres ut som om dere er innstilt på det. Lykke til Anonymous poster hash: cc93e...ead
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Oi, ser det er blitt liv i tråden igjen. Så koselig å høre musemorbr/, de gode ordene dine varmer meg utrolig mye Kan jo gi en litt gladnyhet, og det er at BF er informert, og han tok det mye bedre enn jeg hadde forventet. Glad ble han absolutt ikke, men sålangt virker han til å være voksen og tar konsekvensene av "leken". Vi har allerede hatt flere samtaler og møttes ett par ganger, bare som venner, så håper vi klarer å løse dette på en best mulig måte for barnets del. Om alt går like greit, så skal han nok bli med på fødselen- om han fremdeles ønsker det når dagen kommer. Hvis han er like engasjert og interessert, fortjener han å få dette øyeblikket Jeg ønsker å strekke meg veldig langt for at vi skal ha et fint sammarbeid, og da føler jeg at jeg må inkludere han sålenge han viser interesse. Hi Anonymous poster hash: c4e5f...043 Så bra! Mine foreldre var ikke sammen da jeg ble født, men pappa var med på fødselen. De ble sammen da jeg var baby, og giftet seg like etter. Fått mange barn etter dette og er lykkelige sammen enda Sier ikke at det nødvendigvis kommer til å skje altså, men dette kan gå flere veier Pappa ville heller ikke bli pappa (var veldig ung) men han er og har alltid vært helt fantastisk!! Anonymous poster hash: 48c88...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå