Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Vi fikk en frityrgryte i gave her forleden, og har prøvd fish n' chips og vårruller. Med utrolig dårlig hell. Det vi opplever er at maten setter seg noe så grønnjævlig fast i den risten som mat ligger i når den stekes. Når vi skal ta maten av risten, så går den nesten helt i oppløsning. Noen som har tips? Anonymous poster hash: e28db...4ca
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Kan fint droppe risten og heller ta maten opp med en fiskeøse e.l når den er ferdig stekt. Anonymous poster hash: 4fff2...2d3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Jeg senker risten før jeg legger maten oppi oljen, da får den stekeskorpe før den når bunnen og setter seg ikke (så) fast. Anonymous poster hash: 4b84f...cd2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Kan fint droppe risten og heller ta maten opp med en fiskeøse e.l når den er ferdig stekt. Anonymous poster hash: 4fff2...2d3 Mener du at jeg kan legge maten rett oppi olja? Det er jo ganske lurt hvis det funker... Tusen takk for svar, begge to! Anonymous poster hash: e28db...4ca
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Kan fint droppe risten og heller ta maten opp med en fiskeøse e.l når den er ferdig stekt. Anonymous poster hash: 4fff2...2d3 Mener du at jeg kan legge maten rett oppi olja? Det er jo ganske lurt hvis det funker... Tusen takk for svar, begge to! Anonymous poster hash: e28db...4ca Ja, det går fint (men anbefaler deg å bruke en stekepinsett av metall eller liknende, ikke fingrene). Anonymous poster hash: 4b84f...cd2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Kan fint droppe risten og heller ta maten opp med en fiskeøse e.l når den er ferdig stekt. Anonymous poster hash: 4fff2...2d3 Mener du at jeg kan legge maten rett oppi olja? Det er jo ganske lurt hvis det funker... Tusen takk for svar, begge to! Anonymous poster hash: e28db...4ca Ja, det går fint (men anbefaler deg å bruke en stekepinsett av metall eller liknende, ikke fingrene). Anonymous poster hash: 4b84f...cd2 Whohooo, fish and chips here i come! Tusen takk for tipset! Anonymous poster hash: e28db...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå