Gå til innhold

har du hatt sex med en kjendis?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, alpinisten som er kåret til Norges mest sexy mann. For to netter siden. Selvfølgelig var det bare en (veldig fin) drøm. Jeg er helt fullstendig mo i knærne ennå og har siden jeg våknet påfølgende morgen bare gått rundt og fnist. Sukk  :hjerter_rundt:

 

Men sånn alvorlig talt, så mistenker jeg at en jeg hadde sex med på en ferie en gang, er kjendis i hjemlandet sitt. Han fortalte etterhvert at han spilte i band, jeg fikk også sett bilder. Han spilte gitar og sang for meg, en ordentlig romantiker. At han sang på portugisisk gjorde ikke saken verre. Sukk, igjen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kjent var forelsket i meg i en lengre periode, på daværende tidspunkt var han også kjent, men også sosial paria etter å tullet til livet sitt ganske kraftig. Vi hang mye sammen, og hadde faktisk mange fine samtaler og mye moro. Herlig og snill mann, men vennskapet holdt bare ett år etter at han ba om et ærlig svar fra meg og jeg måtte si at det dessverre aldri kom til å bli et forhold mellom oss, eller sex.

 

En annen mindre kjent person har jeg ikke hatt sex med, men reist bort med, og gjort litt andre ting med. Blir kvalm av tanken på det i dag...usj. Etter det skjedde fortsatte vi ikke vennskapet som egentlig tidligere var ganske ok.

 

 



Anonymous poster hash: a62c4...262
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes!

 

Jeg har lidenskapelig og røff sex med Charlie Hunnam minst tre ganger i uken! 

Ikke på "onkli", men... visualisering er en nyttig kunst! 

 

De beste øyeblikkene er etter all sexen...når han tryller frem store fat med jordbær dyppet i sjokolade, hvorpå han forsikrer meg om at han elsker at jeg er litt fyldig, så jeg må endelig bare spise så mye jeg vil uten å tenke på vekt og cellulitter.

*sukk*  :blush: For en mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teller avdankede ordførere som kjendiser?

 

Hvis det er Vågå-Ordføreren, så gjør det helt klart det ;)

 

Anonymous poster hash: ac806...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alpinisten som er kåret til Norges mest sexy mann. For to netter siden. Selvfølgelig var det bare en (veldig fin) drøm. Jeg er helt fullstendig mo i knærne ennå og har siden jeg våknet påfølgende morgen bare gått rundt og fnist. Sukk  :hjerter_rundt:

 

Men sånn alvorlig talt, så mistenker jeg at en jeg hadde sex med på en ferie en gang, er kjendis i hjemlandet sitt. Han fortalte etterhvert at han spilte i band, jeg fikk også sett bilder. Han spilte gitar og sang for meg, en ordentlig romantiker. At han sang på portugisisk gjorde ikke saken verre. Sukk, igjen :hjerter_rundt:

Han er vel homofil? Men trenger jo ikke være det i drømme da:)

 

Anonymous poster hash: ee467...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, alpinisten som er kåret til Norges mest sexy mann. For to netter siden. Selvfølgelig var det bare en (veldig fin) drøm. Jeg er helt fullstendig mo i knærne ennå og har siden jeg våknet påfølgende morgen bare gått rundt og fnist. Sukk  :hjerter_rundt:

 

Men sånn alvorlig talt, så mistenker jeg at en jeg hadde sex med på en ferie en gang, er kjendis i hjemlandet sitt. Han fortalte etterhvert at han spilte i band, jeg fikk også sett bilder. Han spilte gitar og sang for meg, en ordentlig romantiker. At han sang på portugisisk gjorde ikke saken verre. Sukk, igjen :hjerter_rundt:

Han er vel homofil? Men trenger jo ikke være det i drømme da:)

 

Anonymous poster hash: ee467...0e3

 

Det vet jeg ingenting om. Heit er han uansett  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt slikket på kinnet (!) av en norsk komiker på et utested ... Blarg!! :o

jeg må bare spørre,var det i Bergen?

Er mye på standup i bergen så ble litt nygjerrig her :P

 

Anonymous poster hash: 45184...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg!

Han hadde så liten kuk at jeg ikke kjente når den var inni :o

Men var jo egentlig advart mot det,siden han har vitser på youtube om hvor liten kuk han har.

Trodde bare ikke at den var SÅÅÅ liten :P



Anonymous poster hash: 45184...140
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Greide heldigvis å IKKE ligge med en norsk kjendis. Først kjent igjennom et band, så ble han soloartist. Stavangermann. Synes jo han var en hunk på den tiden, men Gud jeg er glad jeg styrte unna..sånn i ettertid :-)

 

Anonymous poster hash: 48bbb...e1c

Haha, jeg tror jeg også takket nei til samme mann. Syntes ikke han var en hunk da, men var ung og dum og syntes det var stas at han var kjendis og at det var jeg som fikk oppmerksomheten :P Var heldigvis klar nok til å si nei takk til han.

 

Anonymous poster hash: 1f7cf...edc

 

Og jeg takket faktisk ja til samme kjendisen...haha

Vet han har vært bortpå mange, så overrasker meg ikke at han har prøvd seg på minst to andre her inne :-)

 

Anonymous poster hash: c33b7...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har blitt slikket på kinnet (!) av en norsk komiker på et utested ... Blarg!! :o

jeg må bare spørre,var det i Bergen?

Er mye på standup i bergen så ble litt nygjerrig her :P

 

Anonymous poster hash: 45184...140

I Oslo :)

Det var traumatisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har blitt slikket på kinnet (!) av en norsk komiker på et utested ... Blarg!! :o

jeg må bare spørre,var det i Bergen?

Er mye på standup i bergen så ble litt nygjerrig her :P

 

Anonymous poster hash: 45184...140

I Oslo :)

Det var traumatisk!

 

De er nok ganske kjepphøye å vant med å få mye oppmerksomhet fra damer,så hadde trodde nok du kom til å bli fra deg av glede :P

 

Anonymous poster hash: 45184...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relegere

 

 

Teller avdankede ordførere som kjendiser?

Hvis det er Vågå-Ordføreren, så gjør det helt klart det ;)

 

Anonymous poster hash: ac806...b28

Huff, nei det er ikke han. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg har blitt slikket på kinnet (!) av en norsk komiker på et utested ... Blarg!! :o

jeg må bare spørre,var det i Bergen?

Er mye på standup i bergen så ble litt nygjerrig her :P

 

Anonymous poster hash: 45184...140

I Oslo :)

Det var traumatisk!

De er nok ganske kjepphøye å vant med å få mye oppmerksomhet fra damer,så hadde trodde nok du kom til å bli fra deg av glede :P

 

Anonymous poster hash: 45184...140

Han er en av de "joviale med litt snill humor". Han fremstår som morsom, sympatisk og familieorientert, men det er han altså ikke. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...