Gå til innhold

Kan man merke symptomer før IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Ikke i form av kvalme nødvendigvis, men mer mtp hetetokter/varmefølelse, murringer som kommer og går?

Anonymous poster hash: 7e116...cab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kvalm i flere dager før forventet mens, den positive testen på dagen for forventet mens kom bare som en bekreftelse på noe jeg allerede visste. Men anbefaler det ikke da, å reagerer så kraftig allerede når det er så lite hormoner i omløp tyder ofte på at reaksjonen på svangerskapet kan bli ekstrem. Jeg var kvalm hele svangerskapet og sluttet ikke brekke meg før 6.måned.

Anonymous poster hash: 48705...3c6
Skrevet

Med nr 2 ble jeg kvalm og fikk murringer i uke 3, positiv test uke 3+4 bekreftet mistanken :)

Skrevet

Jeg var kvalm i flere dager før forventet mens, den positive testen på dagen for forventet mens kom bare som en bekreftelse på noe jeg allerede visste. Men anbefaler det ikke da, å reagerer så kraftig allerede når det er så lite hormoner i omløp tyder ofte på at reaksjonen på svangerskapet kan bli ekstrem. Jeg var kvalm hele svangerskapet og sluttet ikke brekke meg før 6.måned. Anonymous poster hash: 48705...3c6

Huffa, det hørtes jo ikke noe godt ut, har skikkelig sympati for de som får slike svangerskap. Selv om det er verdt det til slutt, så må det virkelig være tøft når det står på! Jeg vil ikke påstå at jeg er kjempe kvalm, men uggen i formen, og som sagt små strekk/smerter som kommer innimellom etter at vi hadde samleie etter EL. om dette kommer som reaksjon på ppilleslutt i desember, det vet jeg ikke! Godt mulig det er psykisk også, siden det er første barn vi prøver å få, og at jeg går og kjenner etter mulige symptomer,hihi :-)

Skrevet

Jeg fikk en meget spesiell ånde i ca uke 3 i begge mine svangerskap. Første gang skjønte jeg ikke hvorfor jeg hadde fått så dårlig ånde. Mannen reagerte også på det, ånden luktet rett og slett jern :huh:  Uke 4 tok jeg test, og den viste positivt. Ved en tilfeldighet leste jeg om at man kan få en slik jernånde i begynnelsen av svangerskapet, også før en test vil vise om du er gravid eller ei. 

Andre svangerskap var det mannen som fortalte meg at jeg var gravid, han kjente det på ånden :fnise:  En uke senere kunne jeg teste meg, og den viste selvfølgelig positiv :P

Skrevet

Med nr 2 ble jeg kvalm og fikk murringer i uke 3, positiv test uke 3+4 bekreftet mistanken :)

Se der ja, du sier det, så spennende!!!jeg er så higen på å teste meg, men IKM er ikke før neste fredag, så det er vel ikke vits i :-(

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt i korsryggen når egget festet seg. Samt mye vondt i hodet.  

Skrevet

Jeg fikk en meget spesiell ånde i ca uke 3 i begge mine svangerskap. Første gang skjønte jeg ikke hvorfor jeg hadde fått så dårlig ånde. Mannen reagerte også på det, ånden luktet rett og slett jern :huh:  Uke 4 tok jeg test, og den viste positivt. Ved en tilfeldighet leste jeg om at man kan få en slik jernånde i begynnelsen av svangerskapet, også før en test vil vise om du er gravid eller ei. 

Andre svangerskap var det mannen som fortalte meg at jeg var gravid, han kjente det på ånden :fnise:  En uke senere kunne jeg teste meg, og den viste selvfølgelig positiv :P

Såpass, jernånde,hehehe, også det at det var mannen din som merket det,hihi :-)ingen jernånde er Forløpig,hehe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...