LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Skal på jobbintervju i ettermiddag, og det er det leeeenge siden sist jeg var. *Nervevrak* Ønsk meg lykke til!
Gjest Kira Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Så spennende! Krysser fingrene for deg
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Lykke til!!! Det kommer til å gå så bra!
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Så spennende!! Ønsker deg masse lykke til
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 19. februar 2014 Takk for lykkeønskningene, damer, nå var det overstått. Så gjenstår det å se om det hjalp, da.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 19. februar 2014 Mjah, god kjemi med de to som intervjuet meg iallefall. Og så kan jeg jo snakke for meg, såpass vet jeg. Jeg tror nok jeg gjorde et overall godt inntrykk. Men det er ikke sikkert jeg er den de ser etter faglig sett, da- men det var jeg klar over når jeg søkte stillingen. Og så er det visst endel andre aktuelle kandidater. Så vi får se. Jeg har allerede en jobb jeg trives godt i, så noen krise er det ikke. Men jeg skulle gjerne hatt nye utfordringer.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. februar 2014 #15 Skrevet 19. februar 2014 Spennende dette Når får du vite noe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå