Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Uff, så leit! Synd på ungen min som hoster og har feber, men jeg har ligger våken i halve natt med magesmerter så er ikke så lei meg for å være hjemme idag akkurat for å få sove samtidig med ungen og få vekk smertene. Eneste som er dumt er at selvom jeg ringer inn sykt barn kommer sjefen til å ringe og gnåle om når jeg kommer tilbake osv. om et par timer -.- Anonymous poster hash: 11be3...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå