Gå til innhold

Har du en svoger eller svigerinne som irriterer deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynner å kjenne at jeg har fått nok av mine..

 

Broren til mannen er en typisk snylter, bedreviter og løgner. Han er 21 år og bor hjemme, betaler ingenting hjemme (selv om de har bedt han om å gjøre der flere ganger), rydder ikke etter seg, "låner" penger som folk aldri får tilbake, kjører alle biler bensintomme før han bruker sin egen, er frekk mot foreldrene og krever at de betaler ting for han osv.

 

Jeg kjenner at jeg blir oppgitt over at han er sånn. I tillegg bor hans dame der (uinvitert) så og si hver dag. Likevel presterer hun å bli forbanna når folk ikke har vasket hennes klær, når hun ikke får den maten hun vil og når hun må bidra..

 

Unnskyld for min store utblåsning:p

 

Anonymous poster hash: 63172...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir mørkredd. Her har vel foreldrene gjort en dårlig jobb:-( begges foreldre. Så nå må dem pent lære seg å ta ansvar og innse at de må bli voksne.

 

Anonymous poster hash: 63684...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mørkredd. Her har vel foreldrene gjort en dårlig jobb:-( begges foreldre. Så nå må dem pent lære seg å ta ansvar og innse at de må bli voksne.

 

Anonymous poster hash: 63684...bdc

Helt enig! Det rare er at min mann ikke er sånn. Han er eldst og har måttet arbeide for ting, spart for å få råd og har hjulpet til mye hjemme.

 

Lillesøsteren gidder jeg ikke å gå inn på engang, da hun faktisk er hakket værre enn broren..

 

Anonymous poster hash: 63172...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg blir mørkredd. Her har vel foreldrene gjort en dårlig jobb:-( begges foreldre. Så nå må dem pent lære seg å ta ansvar og innse at de må bli voksne.

 

Anonymous poster hash: 63684...bdc

Helt enig! Det rare er at min mann ikke er sånn. Han er eldst og har måttet arbeide for ting, spart for å få råd og har hjulpet til mye hjemme.

 

Lillesøsteren gidder jeg ikke å gå inn på engang, da hun faktisk er hakket værre enn broren..

 

Anonymous poster hash: 63172...88a

 

Hvorfor er det rart? Det er jo ikke uvanlig at foreldre duller mer med de minste barna enn med de eldste. Når man så legger til individuell personlighet kan dette slå svært uheldig ut.

 

Dette paret bør egentlig bli kaster ut og klare seg selv. En slags kalddusj-bli-voksen-prosess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en svigerinne som irriterer meg. Hun er snill, grei og oppegående. Problemet ligger nok mer hos meg, egentlig, men jeg blir så sinnsykt sliten av henne. Hun prater, prater, prater, prater og det er aldri stopp. Hun prater både på innoverpust og utoverpust, eneste som stopper henne er å gi henne noe å spise på.

I små doser er det greit. Over lengre tid får jeg hodepine og blir sliten.



Anonymous poster hash: 343ca...df9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått lengere enn å bare irritere meg. Får fysiske ( veldig negative ) reaksjoner av både svigerinnen og svigermoren min. Ville heller ha badet i et badekar fylt med kakerlakker, dusja i glovarmt vann, spist roadkill, blitt bitt av edderkopp enn å noen gang tilbringe tid med disse to jævlene igjen.

 

Anonymous poster hash: 3b551...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda, det hørtes ikke bra ut? Bortskjemte?

 

Jeg har én svoger som er gal, påstående og banker hunder ;) en annen sviger som også banker hunder, enda verre, setter hunden foran stesønnen sin og er generelt en idiot... Og så har jeg en svigerinne som liker å mishandle dyr, som snylter på staten og som er en lystløgner og psykopat...

 

Det gikk nettopp opp for meg at det er endel gærninger i familien :(

 

Anonymous poster hash: f5bb5...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en "svigerinne" hvis jeg må kalle henne det som er uføretrygded og veldig rar. Hun bor i huset ved siden av og vi har plantet høy hekk imellom for å slippe maset hennes. Hun er helt desperat etter sosial kontakt og derfor veldig slitsom. Hører at hun står og snakker og banner alene når hun står ute noen ganger. Dessuten kan hun stå og glane lenge på oss. Går vi forbi og hilser så holder hun blikket og glaner etter deg så lenge hun kan se oss.

Veldig ubehagelig dame. Holder barna mine langt unna henne. Føler hun er uberegenlig og ekkel. Har også sagt ifra til svigermor at hun ikke får være der hvis barna mine er der.



Anonymous poster hash: ec053...e52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. den nye dama til broren min er ikke akkurat my cup of tea. hun er ekstremt ung (19) han er 28.. så syns det er slitsomt å treffe de fordi hun er "dum".. og har null sosiale antenner..

 

så er det broren til mannen som vi har kuttet helt kontakt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada! Min brors mann og spesielt dama hans er virkelig drepen. De er frekkere enn 10 fly, tenker kun på seg selv, og gjør alltid akkurat akkurat som de vil uansett. Jeg kan ikke fordra dem. Forsøker å ha minst mulig med dem å gjøre,



Anonymous poster hash: 6cc1d...a8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigerinne irriterer meg! Voksen dame på over 40 år, som fortsatt spiller på utseendet og det å være "søt og dum". Hun bruker menn for å få ting gjort i huset og på gården sin, og bytter menn hvert andre år. Når hun treffer en ny mann, flytter han inn etter maks to uker, og da gjerne innen en mnd etter at forrige mann er ute. De fleste av hennes tidligere samboere har vært rimelig oppegående, skjønner ikke hva de ser i henne. Vitsene hun lager om seg selv og ting hun finner på å si er helt blåst, likevel finner de det sjarmerende. Hun kan så mye mer, men velger likevel å fremstå som helt stokk tett. Også sier hun "hi hiii" hele tiden. Irriterer meg. Hvorfor jeg i det hele tatt bryr meg, er fordi hun har barn boende hos seg midt oppi galskapen.

 

Anonymous poster hash: 80df0...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å kjenne at jeg har fått nok av mine..

 

Broren til mannen er en typisk snylter, bedreviter og løgner. Han er 21 år og bor hjemme, betaler ingenting hjemme (selv om de har bedt han om å gjøre der flere ganger), rydder ikke etter seg, "låner" penger som folk aldri får tilbake, kjører alle biler bensintomme før han bruker sin egen, er frekk mot foreldrene og krever at de betaler ting for han osv.

 

Jeg kjenner at jeg blir oppgitt over at han er sånn. I tillegg bor hans dame der (uinvitert) så og si hver dag. Likevel presterer hun å bli forbanna når folk ikke har vasket hennes klær, når hun ikke får den maten hun vil og når hun må bidra..

 

Unnskyld for min store utblåsning:p

 

Anonymous poster hash: 63172...88a

Her er det foreldrene til din din mann som svikter big time!! De må sette foten ned, og sette litt krav til svogeren din, be ham betale en symbolsk sum for å bo hjemme og ikke minst BIDRA. Det samme må dama hans. Og vaske klærne hennes???? Men hun bor jo ikke der på fast basis.......eller??

 

:huh: Sorry, men her har svigers skutt seg selv i foten altså. Og det er kun de som kan få slutt på det.

Endret av Kari Mari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei svigerinne som spurte om hun kunne ta barnet (1år) mitt med seg til hjemlandet sitt en måneds tid for å finne ut om han ville lært seg språket der.

 

Hun er veldig opptatt av barn, og det skal bli godt når hun får sine egne.

 

Anonymous poster hash: 4261c...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Begynner å kjenne at jeg har fått nok av mine..

 

Broren til mannen er en typisk snylter, bedreviter og løgner. Han er 21 år og bor hjemme, betaler ingenting hjemme (selv om de har bedt han om å gjøre der flere ganger), rydder ikke etter seg, "låner" penger som folk aldri får tilbake, kjører alle biler bensintomme før han bruker sin egen, er frekk mot foreldrene og krever at de betaler ting for han osv.

 

Jeg kjenner at jeg blir oppgitt over at han er sånn. I tillegg bor hans dame der (uinvitert) så og si hver dag. Likevel presterer hun å bli forbanna når folk ikke har vasket hennes klær, når hun ikke får den maten hun vil og når hun må bidra..

 

Unnskyld for min store utblåsning:p

 

Anonymous poster hash: 63172...88a

Her er det foreldrene til din din mann som svikter big time!! De må sette foten ned, og sette litt krav til svogeren din, be ham betale en symbolsk sum for å bo hjemme og ikke minst BIDRA. Det samme må dama hans. Og vaske klærne hennes???? Men hun bor jo ikke der på fast basis.......eller??

 

:huh: Sorry, men her har svigers skutt seg selv i foten altså. Og det er kun de som kan få slutt på det.

Jeg vet det! Er spesielt moren som duller med de. Hun har ikke noen avtale om å bo der, men gjør det likevel! Jeg er oppvokst ganske konservativt og er vant til å gjøre opp for meg, selv om ingen sier jeg må. Men her har de fått beskjed flere ganger om å betale og gjør det ikke likevel.

 

Hun dama tll svogeren kan også finne på å kjøpe brus osv som ingen får smake av, mens hun selv drikker av alle andre sitt.

 

Her en dag ringte hun meg også for å spørre hvorfor jeg ikke hadde vaska undertøyet hennes!! Blir helt fra meg.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 63172...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, det hørtes ikke bra ut? Bortskjemte?

 

Jeg har én svoger som er gal, påstående og banker hunder ;) en annen sviger som også banker hunder, enda verre, setter hunden foran stesønnen sin og er generelt en idiot... Og så har jeg en svigerinne som liker å mishandle dyr, som snylter på staten og som er en lystløgner og psykopat...

 

Det gikk nettopp opp for meg at det er endel gærninger i familien :(

 

Anonymous poster hash: f5bb5...283

Jeg håper du melder fra til politiet og mattilsynet at familien din mishandler dyr. Det er straffbart å ikke melde fra når du er vitne til dyremishandling. Barnemishandling også for den saks skyld, du sier svogeren bryr seg mer om bikkja enn ungen. Feige ku.

 

Anonymous poster hash: 6e860...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, har ei svigerinne som skilte seg med mannen, flyttet ved siden av foreldrene. Nå prøver hun å vippe ekteskapene til de to brorene hennes (min og mannens, og den andre broren). I tillegg så synes hun tydeligvis at alle må synes synd på henne, hjelpe henne økonomisk (og barna). Lærte barna til å tigge til seg penger og ting også. Forrige uke dattera hennes øyna at min mann hadde stormberg genser på seg OG HUN FAKTISK BA OM AT HAN SKAL GI DEN TIL HENNE! Ga seg ikke før han sa at han skal gi genseren til henne! Og hun sa at det spilte ingen rolle om det var for menn og at størrelsen er XL!

Må si at svigerinna er lege og har egentlig god råd. Likevel, da hun skulle på til GU, faren måtte med henne!



Anonymous poster hash: a274d...3e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en svigerinne som irriterer meg. Jeg prøver å ikke omgås henne for mye, selv om vi bor på samme sted. Hun er for såvidt hyggelig på sitt vis, men jeg vet ikke helt hvor jeg har henne. ene dagen er hun så sprudlende og glad, og i neste øyeblikk er hun sur og negativ. Hun har noe negativt å si om alt og alle. Det er ikke en venn eller en person hun har snakket stygt om og jeg regner fint med at hun snakker stygt om meg også. Imøte med andre mennesker er hun bare så overhyggelig og så fort de går ut døra må hun slenge ut med en kommentar om utseende eller væremåten til den personen.  At ikke folk evner å forstå at de blir gjennomskuet av sånt.  Dessuten er det meste en konkurranse for henne. Hun prøver å overgå alt og alle og er veldig sånn at det hun gjør er den beste måten å gjøre det.

Mulig det er meg det er noe i veien med, men jeg er stort sett positiv til de fleste mennesker. Det er vel bare det at jeg ikke kan velge bort svigerinnen min.  For jeg hadde ikke ville hatt noe med henne å gjøre hvis det ikke var fordi vi var i familie. 

 

Jeg foretrekker åpne og rause mennesker som er til å stole på :)



Anonymous poster hash: 4f45f...749
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger svogeren min! Han er utrolig morsom og snill. Håper han og søstern er sammen for evig og alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg irriterer meg generelt svært lite over mennesker i dagliglivet. Folk er forskjellige og det aksepterer jeg. De mest irriterende menneskene som finnes er dibbere tror jeg :P De/dere irriterer jeg meg over noen ganger ;)



Anonymous poster hash: 901b8...54c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har en "svigerinne" hvis jeg må kalle henne det som er uføretrygded og veldig rar. Hun bor i huset ved siden av og vi har plantet høy hekk imellom for å slippe maset hennes. Hun er helt desperat etter sosial kontakt og derfor veldig slitsom. Hører at hun står og snakker og banner alene når hun står ute noen ganger. Dessuten kan hun stå og glane lenge på oss. Går vi forbi og hilser så holder hun blikket og glaner etter deg så lenge hun kan se oss.

Veldig ubehagelig dame. Holder barna mine langt unna henne. Føler hun er uberegenlig og ekkel. Har også sagt ifra til svigermor at hun ikke får være der hvis barna mine er der.

 

Anonymous poster hash: ec053...e52

 

 

Stakkars :( Syns synd på henne utifra hva du sier her.

 

Anonymous poster hash: f5e72...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...