Gå til innhold

Noen som eier en Desigual-kåpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den egentlig? Har så lyst på en fin og feminin kåpe med innsving og vidde på skjørtet, og disse kåpene ser ut til å ha så fin fasong..

Har lest at de er små i størrelsen? 
Er stoffet tjukt og stivt? 
Blir man bred-skuldret av den? 

Anonymous poster hash: fc06f...599
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Str er små ja. Kommer i forskjellige farger og fasonger.

Er en butikk i Oslo og noen utsalg steder i landet.

Skrevet

Ja jeg har to og elsker dem begge! Små i størrelsen så vær nøye når du prøver. Ville ikke kjøpt kåpe over nettet, viktig at den prøves så du finner beste fasongen for deg :-)

Stoffet er ikke hardt og stivt men behagelig og med god kvalitet. Nupper ikke. Fin feministisk fasong på de modellene jeg har så en blir ikke bredskuldret nei.

Lykke til med ny kåpe :-)

Anonymous poster hash: c5e07...f83

Skrevet

Ja jeg har to og elsker dem begge! Små i størrelsen så vær nøye når du prøver. Ville ikke kjøpt kåpe over nettet, viktig at den prøves så du finner beste fasongen for deg :-)

Stoffet er ikke hardt og stivt men behagelig og med god kvalitet. Nupper ikke. Fin feministisk fasong på de modellene jeg har så en blir ikke bredskuldret nei.

blir fra finn eventuelt.skal prøve først ja :-) hvor er butikken i Oslo?

Anonymous poster hash: fc06f...599

Skrevet

Feministisk fasong. herlig:-):-)

Anonymous poster hash: 8a71e...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...