Gå til innhold

Noen som har født 4 ganger her??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min 4.fødsel var en drøm! :)

Begynte med vannavgang hjemme. Fikk rier på sykehuset(16.30), fødte i badekar, og gullet var ute 18.10. Var nesten

ikke vondt engang! Sa AU AU AU! før siste presset mens hodet stod i åpninga.. :)

Anbefaler badekar av hele mitt hjerte! ❤️

Bedre smertelindring har jeg aldri hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fjerde fødselen var suverent den beste! Ingen drypp denne gangen! Bare tre timers aktiv fødsel :) Gikk fra 4 cm til jenta lå på magen på en time :) Var vondt, men klarte meg fint med kun lystgass. Jeg var helt sjokkert over  at det gikk så effektivt, etter at de tre første var veldig lange, med syntocinon drypp og epidural etc. Nesten så man skulle gjort det igjen... men gir meg mens jeg er på topp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også føde for 4 gang. De to siste var raske ( den ene ble uplanlagt hjemme fødsel ) så er redd denne også blir det 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest <3Barn&Engler<3

De to første fødslene var jo noe annerledes, siden det var i uke 20 og 21, men de var de verste fødslene med tanke på smerte og tid.

Med gutten (nr 3) gikk det på 7,5 timer, rundt 2-3 timer i aktiv fødsel, 15 min presserier før jeg fikk lov til å presse.

Med jenta (nr 4) så gikk det 2 timer og 13 minutter fra første tegn til overstått, 13 minutter aktiv fødsel, ingen rift eller noe. Fødselen var unna på en presserie. Men åpningsfasen, fyyy pokker... Alt jeg har å si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødsel nr fire gikk veldig fort. Hadde vonde rier i omtrent en halvtime, et par press, så var han født.

 

Anonymous poster hash: c70b5...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...