Gå til innhold

Tørker menn seg under Forhuden etter dusj?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at samboeren min vasker seg under Forhuden. Han kommer rett fra dusjen og i seng. Vi har sex hver dag.

Problemet er at han allikevel lukter litt der nede. Han har mye forhud som dekker hele hodet++

Jeg mistenker litt at han ikke tørker seg under Forhuden, og at det blir liggende fukt der, og at det er dette som kan lukte litt?

 

Anonymous poster hash: b3912...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det håper jeg da virkelig at de gjør 😒 ellers så vil det jo lukte om hodet ligger pakket under en fuktig hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må slutte å klikke meg inn på sånne tråder, for jeg klarer bare ikke la være å stille den stakkars mannen min alskens snåle spørsmål jeg finner her inne. Nysgjerrigheten min kjenner ingen grenser, og nå kommer jeg ikke til å få fred i sinnet før jeg får spurt mannen min om hvordan han gjør det :P

 

Andre halvkleine spørsmål han har fått etter at jeg har lusket rundt her er hvor mange ganger han tørker seg i rumpa, om han ser på papiret eller ikke, om han står eller sitter når han tisser.. Og sånn går no dagan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææhhhh, trudde det vannet som er etter vask blir pressa ut når dem drar på plass denne huden. Altså som en nal, dytter huden vanndråpene forran seg, he, he, vanskelig å forklare. Men er jo lissom ikke plass til ei bøtte vann under der. :P

Hmm, håpe en mann, som kan, svarer. ;)

Minstemann er nemlig operert og har mått vaskes på det viset siden han var noen måneder gammel. Jeg har aldri tørket der... (Holder lenge å måtte skylde der, kjenner jeg, he, he, men må man, så må man....)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm .... Sitter å prøve å tenke etter hva mannen gjorde i morges for jeg var på badet samtidig, men har bodd med han i så mange år nå at jeg ikke legger merke til ting lenger :P Tror jeg må ringe å høre nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penishode er veldig følsomt og naturlig litt fuktig, nesten som en slimhinne. De som er omskjært har mer hard hud. Om jeg skulle begynne å tørke rett på penishode ville det vært vondt. Så nei jeg tørker ikke, på samme måte som jeg ikke tørker meg i øye.



Anonymous poster hash: d3ffc...071
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke sånn at de flenger all hud tilbake og gnikker i vei med håndklet, men de fleste rister, drar litt og tørker lett, skulle man tro, ellers så vil det jo være grobunn for mye rart der inne?



Anonymous poster hash: 67a07...c02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker en del peniser daglig på jobb, og de som ikke er omskåret blir selvfølgelig tørket under forhuden. Men forsiktig.. Jeg tror jeg tar denne anonym.



Anonymous poster hash: bb157...091
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Mannen har ikke forhud.

 

Anonymous poster hash: d10ae...156

Da var vel spørsmålet åpenbart ikke til deg heller.

 

Anonymous poster hash: 57ec3...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha, ler meg ihjel jeg :D

 

Har aldri studert så nøye hva mannen gjør når han kommer ut av dusjen, men jeg tror ikke han drar forhuden tilbake og tørker under den altså... Har aldri merker lukt fra han når han er nyvasket heller.



Anonymous poster hash: 160ff...769
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan umulig være det at mannen din ikke tørker seg på penishodet som gjør at han lukter rett etter en dusj. Når han dusjer seg, bruker han intimsåpe? Mange kan lukte selv etter dusjing om de ikke bruker intimsåpe. 

Man kan vel egentlig sammenlikne litt med seg selv når man tørker seg etter dusjing. Jeg tørker meg jo nedentil, men putter ikke håndkle oppi trallalaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min Gjør det. Vasker godt og tørker godt. Han sier at hvis man ikke tørker godt kan man bli veldig sår! Han er veldig renslig av seg, når han er ute og må tisse på offentlige toaletter, så vasker han seg alltid på hendene både før og etter.

 

Anonymous poster hash: 2f9bc...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre: Hvorfor i all verden skriver du "forhud" med stor F? Det er jo ikke akkurat et egennavn. 



Anonymous poster hash: 02ca8...ad7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, det er så ekkelt med ekstra forhud...

 

Anonymous poster hash: b6cfc...91f

 

Nei, det er det ikke. Det er sexy, og den mest følsomme delen av en penis.

 

Anonymous poster hash: ca0ff...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...