Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Er det stor forskjell på nan og hipp? På sykehuset bruker de nan, og det virker som mini ble lengre mett.. Kan dette stemme? Hjemme bruker jeg hipp, kun vært hjemme en dag(!), men hn virker oftere sulten, og tar ikke mer i mengde.. Hvor lang tid tar det før de er tilvendt ett nytt merke?? Anonymous poster hash: 1b5b6...3b0
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Dytter litt.. Anonymous poster hash: 1b5b6...3b0
*Smiley* Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Skal ikke være forskjell. Kanskje gi litt mer av gangen? Behovet øker fort den første tiden:)
*Smiley* Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Så at større mengde ikke hjelper. Da må det bare gå seg til. Noen drikker ofte og lite og noen motsatt
Bustetroll Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Min foretrakk hipp. Mange som får mindre luft i magen av den, også koster den halvparted av nan. Mens andre har det jo helt motsatt. Hørt at mange babyer gulper mye av hipp. Du får prøve deg frem. Du finner nok fort ut hva babyen foretrekker :-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Alt skal være i en god standard. Det er strenge krav.Virker det som mini blir mer mett av nan og liker den, hadde jeg brukt den. Du kan jo høre med helsestasjon også. Gav nan til jenta mi før:-) Anonymous poster hash: 790db...212
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Alltid gitt nan, og har vært storfornøyd.Har kjøpt i sverige, der er det jo kjempebillig! Anonymous poster hash: 271dd...1ff
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Babyen er tre-fire dager gammel, og du har allerede begynt med erstatning? Hva med å amme? Anonymous poster hash: d351c...7b7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #9 Skrevet 19. februar 2014 Babyen er tre-fire dager gammel, og du har allerede begynt med erstatning? Hva med å amme?Anonymous poster hash: d351c...7b7 Du aner ingenting om, og har absolutt ikke noe med, hvorfor hun ikke ammer. Sånne spørsmål kan du holde for deg selv gitt... Til HI: Jeg har gitt begge deler, ga NAN frem til 8 mnd.og begynte så på Hipp. Det skal være det samme, men Hipp er økologisk. Har ikke merket noen forskjell på metthet. Men det kan være fordi vi gir det som tilskuddsmelk, ikke hovednæring. Anonymous poster hash: dfa7a...c48
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. februar 2014 #10 Skrevet 19. februar 2014 Min fikk skikkelig vondt i magen av Hipp, måtte bare over på NAN. Prøv å bytt merke
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #11 Skrevet 19. februar 2014 Babyen er tre-fire dager gammel, og du har allerede begynt med erstatning? Hva med å amme?Anonymous poster hash: d351c...7b7 Hva med å innse at du trolig har lavere evnenivå? Anonymous poster hash: 41389...1af
Cruella De Vil Skrevet 19. februar 2014 #12 Skrevet 19. februar 2014 Hei, det er nok bare "økedøgn" eller noe slikt, tenker jeg. Selv om babyen ikke ammer, har de økedøgn og spiser oftere en periode. I starten har de vel økedøgn ganske ofte, så vidt jeg husker. Ang. mme-merke oppdaget ikke vi noen forskjell i metthet fra den ene typen erstatning til den andre. Noen babyer kan få vondt i magen av noen typer mme, men så lenge din baby liker melken og ikke får vondt i magen av den, er det bare å fortsette med Hipp.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #13 Skrevet 19. februar 2014 Tusen Takk for svar!! Jeg kom til å tenke på at alt ble nytt for hn i går, så får la det gå en dag eller 2 til for å se om det går seg til. Anonymous poster hash: 1b5b6...3b0
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #14 Skrevet 19. februar 2014 Min foretrakk hipp. Mange som får mindre luft i magen av den, også koster den halvparted av nan. Mens andre har det jo helt motsatt. Hørt at mange babyer gulper mye av hipp. Du får prøve deg frem. Du finner nok fort ut hva babyen foretrekker :-) Hæ?? Hipp er da dyrere enn NAN. Hvertfall de ferdig små boksene... Anonymous poster hash: 785e3...e6e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #15 Skrevet 19. februar 2014 hipp er billigere enn nan på pulver, hvem gidder å kjøpe boksene? det blir jo svindyrt til slutt! til HI: de bruker 1-2 uker på å venne seg til ny morsmelkerstatning, men iogmed din baby bare er noen dager gammel så må du bare gi etter behov, det går kort tid mellom i begynnelsen og så blir det bedre og bedre etterhvert Anonymous poster hash: cc213...e9f
Bustetroll Skrevet 19. februar 2014 #16 Skrevet 19. februar 2014 Min foretrakk hipp. Mange som får mindre luft i magen av den, også koster den halvparted av nan. Mens andre har det jo helt motsatt. Hørt at mange babyer gulper mye av hipp. Du får prøve deg frem. Du finner nok fort ut hva babyen foretrekker :-)Hæ?? Hipp er da dyrere enn NAN. Hvertfall de ferdig små boksene... Anonymous poster hash: 785e3...e6e hipp koster 48. Nan 125..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå