Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 En idiotisk ting å irritere seg over, jeg vet, men det er så irriterende slik hun Monica spiser når hun skal smake på kakene!! Hun smatter og lager så mye lyder også får hun sånn sur munn hver gang hun tar en bit.. Aaaaaahhhh!!!!! Anonymous poster hash: bdcc1...df3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Haha! Sånne type ting kan jeg henge meg oppi også Anonymous poster hash: 0c902...088
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Jeg irriterer meg over hele dama jeg. Hun fremstår ikke akkurat som en solstråle.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Hadde aldri hørt om "en av norges største matblgger" før kakekrigen, men det var jo relativt få oppskrifter der i forhold til andre steder.. Anonymous poster hash: ed8e4...7f9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Hele programmet er jo talentløst. Produksjonen lyser lavbudsjett lang vei, og det gjenspeiles i tragiske programledere/dommere, dårlig lyssetting og forferdelig kameraføring. Klarer rett og slett ikke å se på det. Total mangel på sjarme, varme og svært laber underholdning. Anonymous poster hash: 9ef91...25a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Haha, jeg irriterer meg over det jeg også, og tunga som kommer ut imellom tyggingen. Anonymous poster hash: ed063...f26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå