Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Holde en varm liten barnehånd og se det lille nurket smile i søvne. Smelt! Anonymous poster hash: c8671...892
Gjest Snydens Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 ja kjære meg det er nydelig!!.. unga mine er så store nå at jeg har nesten begynt å glede meg til barnebarna kommer.. hjelpes altså.. ere mulig å bli barnebarn sjuk a?? hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå