Gå til innhold

Løs mage, gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler her som sliter eller HAR slitt med det? Spesielt på morgenen hver eneste dag, forferdelig kvalm og diare-lignende før det gradvis blir litt bedre utover dagen.. 33 uker på vei snart. Noe man kan spise annerledes for å bli bedre i magen?:( Spiser stortsett knekkebrød el brødskiver, men kanskje det hjelper å endre kostholdet.. 

Anonymous poster hash: dec70...2d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ofte få løs avføring når fødsel nermer seg, men banan og ris skal være bindene. Eller så har du jo idoform du jan kjøpe på apoteket.

Anonymous poster hash: 2aeac...3e9

Skrevet

Jeg er også forferdelig plaget med løs mage for tiden:-( Får plutselige mageknip og det bare "renner ut". Skikkelig diaré. Hatt det slik fire dager på rad nå. Gravid uke 37+2.

Skikkelige tak i magen, men ikke jevne så da er det vel ikke rier. Ligger for det meste rett ut medmageknip og magesmerter:-(

Anonymous poster hash: fa019...954

Skrevet

Noen fler her som sliter eller HAR slitt med det? Spesielt på morgenen hver eneste dag, forferdelig kvalm og diare-lignende før det gradvis blir litt bedre utover dagen.. 33 uker på vei snart. Noe man kan spise annerledes for å bli bedre i magen? :( Spiser stortsett knekkebrød el brødskiver, men kanskje det hjelper å endre kostholdet.. 

Anonymous poster hash: dec70...2d4

Har du kynnere? Det er jo slik at livmoren ligger inntil tarmene, slik at vis det er en del sammentrekninger i livmoren, så vil det påvirke atrmen og "hjelpe" maten å bli skøvet nedover. Da går maten igjennom fortere enn normalt, tarmen får ikke tatt opp like mye væske som normalt, og resultatet blir jo løs mage. Jeg får alltid løs mage rett før mensen av akkurat samme grunn.

Anonymous poster hash: c523a...345

Skrevet

Hormonene våre påvirker i aller høyeste grad fordøyelsen da, er løs i magen hver eneste måned når jeg har mensen jeg og sleit med det i begynnelsen av svangerskapet også. Men det gikk seg til da, var ikke løs i magen hele svangerskapet, men slet aldri med den harde magen mange andre snakker om heller...

Anonymous poster hash: 1b4cb...ab6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...