Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har gitt mange råd her på forumet. Gitt råd om oppdragelse, kresne barn, oppskrifter, venninneproblematikk osv osv. Men jeg får jo aldri tilbakemelding på om rådene mine er noe gode! Så nå lurer jeg på om det egentlig er noe vits i å fortsette å komme med de samme rådene om igjen og om igjen, for jeg får jo aldri vite om de funker for andre enn meg! Et lite sukk bare... Anonymous poster hash: caccf...d94
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Jeg skriver alltid - tusen takk for råd Må innrømme at jeg ikke alltid er flink å svare konkret på alle Klem til deg Anonymous poster hash: 0d6c3...7f9
sug lut Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Det meste her går det slik med. Vil ikke si at det var null verd, bare at det er mye som produseres og ikke alle er like gode på feedback. Trøst deg med at du får plenty om noen synes du er på jordet. Endret 18. februar 2014 av sug lut
Mine 3 småtroll! Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Det er kanskje litt vanskelig å huske hvem som har gitt hvilke råd og mange er jo anonyme! Hvis jeg skriver noe så forventer jeg ikke at noen skal komme med tilbakemeldinger. Mener du dette seriøst altså?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Du får gjøre som Sug Lut! Svare frekt og stygt! Da får du svar av noen i hvertfall Anonymous poster hash: a84ce...57f
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Fortsett å gi gode råd og tips. Så lenge du ikke får tråden full av dritt, om skrivefeil eller andre smådetaljer, så bør både du og alle være glad. Anonymous poster hash: ec82e...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå