Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Etter å ha lest "liker ikke" tråden, så lurer jeg på hva som er akseptert interiørmessig. Anonymous poster hash: 4ee4d...64a
smurfis Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Jeg liker "shaker" stilen veldig godt. Naturlig materiale og lite (Ikke noe) dilldall, rene linjer. Men vi er ikke i nærheten av det hjemme hos oss altså:-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 En minimalistisk stil. Anonymous poster hash: 382bf...6fc
overlord Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Personlig stil med elementer fra ulike stiltyper. Liker ikke når alt er i samme stil uansett hvilken stil det måtte være. Interiøret skal harmonere, men det skal være noen overraskelser.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Var ikke den liker ikke tråden inspirert av "hvilken stil liker du?" tråden? Og nå kommer en ny tråd om samme tema. Javel, jeg skal svare Jeg liker en stil hvor man klarer å mikse forskjellige ting sammen og likevel få det til å se gjennomført, gjennomtenkt og ryddig ut. At en hylle med masse stæsj likevel kan se ryddig og kul ut for eksempel. Jeg tror jeg liker best den stilen som kan kalles et "hjem". Der man ser at det bor noen. At de tør å la litt leker synes hvis de har barn. Å tør å la klær og sko vises i yttergangen, men likevel ha det organisert. At det henger bilder opp av familie og ting som viser en familiehistorie. Masse lure oppbevaringsløsninger som ikke nødvendigvis trenger å være skjult. Elsker at det synes hvem som bor der. Å følge en bestemt stil er kjedelig og fantasiløst. Det kan godt se pent og stylet ut, men det er ikke noe jeg selv foretrekker. Jeg storkoser meg når jeg kommer inn i et hjem med masse personlige elementer, uten at det ser for rotete og sigøyneraktig ut. Masse krimskrams og farge OVERALT blir jeg stresset av. Et visst system må det være på ting. Anonymous poster hash: 66ecc...aca
studVest Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 PERSONLIGHET! Gjerne innebygde/integrerte løsninger - gir interiøret mer helhet. Masse bokhyller, piano, liker kjøkkenet til Hellstrøm, tregulv, betong, naturlige materialer, skjeve gulv og tak, mye lys, store vinduer, funksjonalitet (ikke kun estetikk), SJEL, rett og slett. Ikke fan av gjennomført shabby eller landstil, skandinavisk kan også bli litt kaldt, men noen elementer fra de forskjellige stilartene kan absolutt fungere. Skyr møbelbutikker som Skeidar, Bohus, Living, osv, da kjøper jeg heller brukt på finn. RØST på bryggen i Bergen har mye fint, drømmer om å shoppe på Berle Taburetten, liker Inside, TiT, Hjem kjære hjem og Bolia, og som nevnt finn.no (++++)
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Personlig stil som gjenspeiler de som bor der. Masse bilder og rot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå