Gå til innhold

godt med ferie:-)


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å sove lenge,slafe til ol med gutta,god mat og venninne tid:-)

 

Vinterferie er stas:-)

 

Andre som har begynnt ferien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner neste uke:-))

Det skal bli deilig. Elsker ha fri med barna, og at dagene er rolige og at en kan gjøre som en vil. Luksus!!

 

Anonymous poster hash: b99ed...3e4

Skrevet

Begynner neste uke:-))

Det skal bli deilig. Elsker ha fri med barna, og at dagene er rolige og at en kan gjøre som en vil. Luksus!!Anonymous poster hash: b99ed...3e4

Jaaaa:-) i dag sov vi til 9:-) luksus:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...