Gå til innhold

Hjelp til fargevalg på soverom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp soverommet, det er ca 18 kvm med to vinduer så det er et ganske lyst rom.

Har tenkt på å ha en litt mørk vegg bak sengen og så de tre andre veggene lysere. På den mørke veggen har jeg tenkt litt på solid, sober eller muskattnøtt. På de andre veggene har jeg sett på sand eller vanilje. Hva tror dere om noen av de?

Møbler forøvrig i rommet er hvite. Gulvet er i lys eik.

Lister er kjøpt ferdigmalt i bomull, og det er ikke noe alternativ å male de på nytt.

Syns det også er pent med gråtoner som delikat og diskret, men ser på jotun at de ikke er anbefalt sammen med bomull.

Noen som har litt peiling å vil komme med innspill? :-)

Anonymous poster hash: 4e1b8...9f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere skal ikke endre på lister som er i fargen bomull. Da må du ta utgangspunkt i den. Er det en varm hvitfarge må du bruke en varm gråfarge (eller en annen varm hvitfarge). Er bomull en kald hvitfarge bruk kalde nyanser på veggene. Spør etter varme/kalde farger der hvor de selger maling. Valnøtt..tenkte du å ha vegger i tre eller maling/tapet i fargen valnøtt. Personlig ville jeg ikke valgt sand eller vanilje mot valnøtt..heller en lysere hvitfarge. Det er herlig med lyse og luftige soverom. Bruk bare lystette rullegardiner.Blått og grønt er veldig i vinden og kunne vært fint på en vegg.

Anonymous poster hash: 0acdf...7d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...