Gå til innhold

Vinterferie og sfo stenger pga lite barn der:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man da?? Har ikke mulighet for feriedager, og er alene med ungene. Ikke familie her heller....fan....

Anonymous poster hash: b87d2...e9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit happens..

Anonymous poster hash: 04535...113

Skrevet

Hva gjør man da?? Har ikke mulighet for feriedager, og er alene med ungene. Ikke familie her heller....fan....

Hvor gamle er de da? Siden du har flere på SFO er kanskje den eldste ganske stor?

Kan du høre med foreldrene av venner av dem om de kan være med dem?

Kan du sende dem på flyet til familie i vinterferien? Evt lei en ungdom som kan passe på dem? Kanskje du jobber sammen med noen som har en kjekk ungdom som kan stille opp

Hjemmkontor?

Anonymous poster hash: d10ed...b97

Skrevet

Spør noen naboer eller klassevenner om barnet kan få komme på besøk? Mulighet for å ha med barnet på jobb?

Anonymous poster hash: 0224c...e9b

Skrevet

Shit happens..Anonymous poster hash: 04535...113

Fy fader, gjør det vondt å være så dum? Hvorfor gidder du å svare? Bare formål være vemmelig?

Til hi; jeg syns det høres utrolig ut at de har lov til det? Om det står på planen at de skal ha åpent burde det da ikke spille noen rolle om det er 1 eller 10 barn der? Jeg hadde tatt kontakt med kommunen og spurt hva de tenkte på og forlangt at de hadde opprettholdt tilbudet de plikter å gi deg.

Stå på krava!

Anonymous poster hash: 3ae8c...c69

Skrevet

Skrekk og gru. De må da ha gitt dere et forvarsel. Hadde blitt svært oppgitt om noe slikt ble bestemt i siste liten. 

Anonymous poster hash: caa60...821
Skrevet

En i første og en i andre har jeg. Kan ikke være alene....Ikke første gang jeg får beskjed om stengt sfo på ett par dagers varsel...rimelig irriterende, og slitsomt.

hi

Skrevet

Snakk med arbeidsgiver.. Kanskje mulig å ta med barna på jobb? Jobbe halv dag?

Anonymous poster hash: 96461...e5b

Skrevet

Betaler du ikke for plassen da? Kan ikke tenke meg at de har lov til det uten å ha alternativ å tilby.

Anonymous poster hash: a6830...a8c
Skrevet

Det er ikke lov. Hadde 1 barn i bhg. jeg jobbet en hel jul. Men så lenge man betaler for et tilbud så har dere krav på å bruke plassen. Ring lederen og forklar situasjonen din.
Men har de spurt deg om de kan stenge og du har sagt ja, da blir det noe annet, men regner jo ikke med det siden du skriver dette innlegget.

Anonymous poster hash: 85c48...a0a
Skrevet

Her hos oss er det slik at SFO er i utgangspunktet stengt i ferien, men blir holdt åpent om det er nok barn påmeldt. Dette må man betale ekstra for.

Mulig det er slik hos HI og?

Anonymous poster hash: 96461...e5b

Gjest Frisk bris
Skrevet

Så håpløst av kommunen/skolen, jeg hadde ikke gitt meg uten kamp.

Men dere er sikkert ikke de eneste? Kanskje dere kan gå sammen og ta en fridag hver, passe 4-5 barn?

Skrevet

Står det i kontrakten/avtalen at de kan stenge i slike tilfeller? Sjekk ut det. Står det ikke der så er det avtalebrudd etter avtaleloven. Ta det opp med dem med en gang.

Anonymous poster hash: ea64b...ee1

Skrevet

Det er ihvertfall ikke lov på vår skole. Snakk med kommunen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...