Gå til innhold

Sykmeldt og vinterferie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykmeldt og har vært de i 3 uker nå. Ble ytterligere 4 uker sykmeldt i går. Neste uke er vinterferie og vil gjerne ta med barna på hyttetur. Jeg er sykmeldt pga betennelser i rygg, nakke og armer, så kjøringen til hytta er verst, men jeg legger opp til 3 stopp på veien slik at jeg bare kjører 30 min av gangen før jeg får strukket meg. Ville dere dratt eller ikke pga sykmeldingen?

Anonymous poster hash: 23b86...b57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel opp til deg hva du klarer eller ikke? Jeg hadde dradd om jeg var i grei nok form.

Skrevet

Hvis du er frisk nok til å avvikle ferie, kan du skrive at du har avviklet ferie i del D på sykemeldingen.

Skrevet

Du har lov til å reise hvor som helst i Norge, du trenger ikke å skrive noe sted at du har hatt ferie med mindre det var meningen fra før at du skulle ha ferie.

Anonymous poster hash: eb880...e18
Skrevet

Hvis du er frisk nok til å avvikle ferie, kan du skrive at du har avviklet ferie i del D på sykemeldingen.

Hvorfor skal hun bruke av ferien nå når hun er sykemeldt? Hun gjør da ingenting ulovlig!

HI; kun du som kan svare på om du klarer det. Har selv vært sykemeldt over langt tidsrom grunnet betennelse i skulder og håndledd, og en kan ikke slutte å leve av den grunn. Derimot kunne jeg ikke kjøre så måtte få andre til å kjøre oss den perioden. Har hytte ca 1 time unna oss, og ett par ganger tok vi buss også;-)

Anonymous poster hash: 0f0e6...ebf

Skrevet

Jeg klarer å kjøre når jeg har tatt smertestillende. Jeg blir også i bedre form av å være der, for jeg er mer aktiv ute. Men er redd noen skal gå med seg hva jeg gjør også blir det bråk av det. Jeg er jo sykmeldt og normalt sett er syk lik hjemme. Men har 3 barn og vil unne de denne turen.

Anonymous poster hash: 23b86...b57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...