Gå til innhold

Misfornøyd baby...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 7 uker er aå urolig og utilpass...Kaver og styrer masse hele dagen. Ikke fornøyd:( Sååå lei meg...

Anonymous poster hash: 7f316...1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt han med til manuellterapaut å sjekket for låsninger? Spist noe han ikke tåler, om du ammer altså. Eller at det må litt malt til i mme?

Skrevet

Har vært hos manuellterapeut...Jeg vet ikke hva jeg kan ha spist evt. Fullammer...Er så slitsomt at han aldri er fornøyd og har det bra. Synes synd på ham og på meg:/

Skrevet

Prøvd smokk?

Eller har du for mye klær på babyen inne? Søstera mi hadde body, strømpebukse, genser, bukse og teppe på babyen sin. Var så misfornøyd baby. Da jeg kledde av han roet han seg betraktelig!!!

Anonymous poster hash: 84752...c74

Skrevet

Brukt smokk siden barsel...Har sjekket temp på nakke, mage og rygg. Ikke klam eller veldig varm...

Skrevet

Min datter har kravet og styrt i mange mnd! Aldri vært helt fornøyd, og nye luft i magen. Jeg har kuttet ut melkeprodukter i noen dager nå, og jeg har fått en ny baby :D verdt et forsøk kanskje? Lykke til :)

Skrevet

Samme her. Vi ble henvist til manuell terapeut av fysioterapeuten. Viste seg at han var veldig stiv i ryggen og nakken. Samtidig sleit han litt med å få ut avføringen, men nå er han 4,5 mnd og han er så blid og fornøyd. Var helsestasjonen som henviste oss til fysio, har du snakket med HS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...