Gå til innhold

Amming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fullammet i 3 mnd. Jeg har alltid klart og pumpe 100 ml melk, men idag stoppet det på 15 ml...!!

Jenta mi virker heller ikke helt fornøyd om dagen...Tror dere jeg er i ferd med og miste melken?

Hvordan unngår jeg at det skjer? Har hørt vørterøl skal gi mer melk, andre tips??

Grunnen til pumpingen er så pappan kan mate litt om natten hvis noen lurte på det ;)

Anonymous poster hash: 1187f...56b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nattamming er en av de beste måtene å opprettholde melkeproduksjonen, så jeg ville heller kuttet en dagamming og sovet da fremfor å la være å amme på natt om du vil amme. Øl av alle slag (alkoholfritt) og havregrøt er bra. Unngå oregano og timian. Prøv å pumpe/amme hver annen time på dag for å øke melkeproduksjon. Og drikk MASSE vann :)

Anonymous poster hash: 04f7c...744
Skrevet

nattamming er en av de beste måtene å opprettholde melkeproduksjonen, så jeg ville heller kuttet en dagamming og sovet da fremfor å la være å amme på natt om du vil amme. Øl av alle slag (alkoholfritt) og havregrøt er bra. Unngå oregano og timian. Prøv å pumpe/amme hver annen time på dag for å øke melkeproduksjon. Og drikk MASSE vann :)

Takk! :)

Anonymous poster hash: 04f7c...744

Anonymous poster hash: 1187f...56b

Skrevet

Det er vanlig å oppleve dette rundt tre måneder. Legg inn et par økedøgn.

Anonymous poster hash: 96460...90c

Skrevet

Utrolig vktig at du ammer om natten for å opprettholde produksjonen, heller legg inn en dubb på dagtid, middagshvil feks.

De fleste bør amme om natten til barnet begynner med fast føde i hvertfall for å produsere nok melk.

Anonymous poster hash: 9d900...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...