Gå til innhold

Profilsurfing

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

95% av mine bidrag her kommer via iPad. Når jeg kommer inn på hovedsiden og tror jeg trykker på innleggsnavnet så justerer bildet seg og vips har jeg gått inn på noen profil.

Så om dere har voldsom høy frekvens av profilvisninger, så er det nok bare meg:( jeg ække no stalkerpsyko (det sier vel alle stalkerpsykoer??), kun en ivrig sjel som taster med 1 hånd - den andre rugger på ungen som ALDRI sover...

(Jeg lagde te og såklart da gikk radaren på - nå setter a seg ned - kjør på første akt i kveldsshowet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig å gå på profiler av en grunn - om folk ikke vil tas på noe får de a være å legge ut ting. Bare fortsett å bomme, du.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hehe joda men tenkte kanskje det så litt rart ut om plutselig man fikk ørten visninger fra samme dama i løpet av en dag eller noe sånt. For selv etter opptil flere måneder med rugg så har jeg ikke perfeksjonert iPad skjerm, 1 arm og ungen på den andre kunsten. Svært nær, men likevel.

Mulig jeg fikser det dagen før barnehagestart eller noe sånt..

Skrevet

Jeg klikker som en galen jeg også når jeg bruker taben til mannen. Heldigvis var ikke laptopen min lenge på verksted :D

Skrevet

Gjør akkurat det samme fra mobilen selv. Til enkeltes paranoia, sikkert. :P

Forøvrig kjenner jeg til det der med at "alarmen" går akkurat i det man har planta ræva i sofaen. Spesielt om jeg skal til å spise noe som smaker best varmt eller iskaldt. Er villig til å sette penger på at de små har en radar for det der.

Skrevet

Da er vi to! (bare at jeg har to ledige armer og ingen baby... bare pølsefingre)

Skrevet

Hehe joda men tenkte kanskje det så litt rart ut om plutselig man fikk ørten visninger fra samme dama i løpet av en dag eller noe sånt. For selv etter opptil flere måneder med rugg så har jeg ikke perfeksjonert iPad skjerm, 1 arm og ungen på den andre kunsten. Svært nær, men likevel.

Mulig jeg fikser det dagen før barnehagestart eller noe sånt..

Det vises jo bare de  siste fem eller noe uansett, så om de alle er deg så tenker jeg bare KLØNE :)

Skrevet

Måtte forresten inn og sjekke på profilen min- og joda, der var du! :P

Skrevet

95% av mine bidrag her kommer via iPad. Når jeg kommer inn på hovedsiden og tror jeg trykker på innleggsnavnet så justerer bildet seg og vips har jeg gått inn på noen profil.

Så om dere har voldsom høy frekvens av profilvisninger, så er det nok bare meg:( jeg ække no stalkerpsyko (det sier vel alle stalkerpsykoer??), kun en ivrig sjel som taster med 1 hånd - den andre rugger på ungen som ALDRI sover...

(Jeg lagde te og såklart da gikk radaren på - nå setter a seg ned - kjør på første akt i kveldsshowet)

Da er det jo fint at sånne dumme brød som meg er her som ikke skjønner hva du snakker om eller er i stand til å finne ut hvem som liksom skulle hatt glede av "å besøke" meg på profilen. Uansett så er alle velkomne og alle får!

Skrevet

Alle får kake altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...