Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Barnefødsler har alltid fått meg på gråten, men nå ligger det litt mer bak. Det er egentlig ikke synd på meg- for jeg vet hvor mange som sliter med å få barn så jeg skal egentlig ikke klage. Jeg har en fantastisk datter på snart 3 år som gir meg alt her i verden. Men har ikke vært sammen med pappaen hennes på en stund. Han er en fantastisk pappa, men forferdelig kjæreste. Nå har jeg en fantastisk kjæreste, men jeg er redd for å ende opp med 2 barn med ulike pappaer. Er også redd for at han skal synes det er forferdelig slitsomt og trekke seg helt unna meg, sånn bf til første gjorde.. Jeg hadde kjæreste, men var helt alene fra jeg var 4-5 mnd på vei til hun var hvertfall 1,5 år.. da ble hun morsom nok å være med til at bf gadd å hjelpe til litt.. Var et mareritt! Jeg hadde hatt det 100 ganger bedre om jeg fikk barn alene! I og med at kjæresten min ikke er sånn "ja, jeg bare må ha barn" menneske- så blir jeg hvertfall usikker.. Så da sitter jeg her og griner, for jeg tenker at jeg kanskje aldri får oppleve det igjen, med nåværende kjæreste og at jeg aldri får den kjernefamilien jeg ønsket meg.. Måtte bare sippe til dere her inne, for jeg vet hvor teit det egentlig er- og har ikke så mange jeg tør å snakke om sånne ting med. Beklager til de som sliter med å få barn i det hele tatt, det er virkelig ikke meningen hvis dere føler at jeg er en utakknemlig dritt nå. <3 Anonymous poster hash: d2b7e...5d3
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har to barn med to forskjellige - fikk de helt alene Var ikke sånn livet skulle bli Griner mye jeg og Klemmer Anonymous poster hash: 3f8b0...068
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Å kjære deg ♡ jeg gråter også når jeg ser slike ting... samboer og meg har drt skikkelig dritt nå , og jeg er redd det ikke blir en nr to med han som jeg alltid har sett for meg. Har som deg en nydelig datter ♡ vet du hva, vi må bare tenke at livet ikke alltid er rettferdig. Det eneste vi kan gjøre er å ta dag for dag og gjøre det beste vi kan. Og om du skulle få et barn til, tenk så glad du blir for at du fikk akkurat deeet barnet;) da er du glad du ikke holdt ut med din første bf.. det ordner seg til slutt ♡ Anonymous poster hash: 0b07d...46a
magica fra tryll Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 På hvilken kanal var det fødeavdelingen nå? Jeg trodde det var ikveld på Fem kl 21.30(fra Sverieg)?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har to barn med to forskjellige - fikk de helt alene Var ikke sånn livet skulle bli Griner mye jeg og Klemmer Anonymous poster hash: 3f8b0...068 Oi, så uflaks du har hatt med to menn som har dratt Stay Strong! Vær den beste mammaen du kan være for barna dine og drit i mannfolka. Noen ganger har jeg det faktisk bedre når jeg er helt alene med datteren min. Bare jeg som lager regler og ingen som dømmer meg. Hvis det er noen trøst, så hadde jeg bare mammaen min som nær familie når jeg var liten. Og det var mer enn nok for meg. Ville heller være med bare henne, enn med resten av familien! Favorittjulen min var når det var meg og mamma, kanskje bestemor. Vi ble bestevenner og hun var det nærmeste jeg hadde. Dessverre levde hun ikke lenge nok til å se barnet mitt bli født, for da trengte jeg henne virkelig- spesielt når BF svikta. Men jeg klarte det også Anonymous poster hash: d2b7e...5d3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Å kjære deg ♡ jeg gråter også når jeg ser slike ting... samboer og meg har drt skikkelig dritt nå , og jeg er redd det ikke blir en nr to med han som jeg alltid har sett for meg. Har som deg en nydelig datter ♡ vet du hva, vi må bare tenke at livet ikke alltid er rettferdig. Det eneste vi kan gjøre er å ta dag for dag og gjøre det beste vi kan. Og om du skulle få et barn til, tenk så glad du blir for at du fikk akkurat deeet barnet;) da er du glad du ikke holdt ut med din første bf.. det ordner seg til slutt ♡ Anonymous poster hash: 0b07d...46a Uff... lykke til! Håper dere klarer å ordne opp i det. Jeg prøvde å få ting til å fungere i 2 år med bf før jeg ga opp. Han gjorde så mye at jeg ikke klarte å tilgi han til slutt. Man må bare se fremover ja. Håper vi fortsatt er sammen om et par år og at han kanskje har endret mening og vil ha barn med meg. Vi får se. Bare blir litt trist når jeg ser de søte parene der begge har kjempelyst på barn og alt er så perfekt.. <3 HI Anonymous poster hash: d2b7e...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå