Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Hvordan fant dere ut av det? Fortalte mannen det, eller oppdaget du det? Hadde dere magefølelse på at noe ikke stemte i forkant? Anonymous poster hash: a3ea0...000
2005&2010 Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Mannen kom og fortalte det rett etter det skjedde (ons)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Jeg hadde først en magefølelse på at noe ikke stemte. Derfor spurte jeg ham rett ut. Han blånektet og jeg valgte å tro på ham. Flere år (!) senere fant jeg ut at han var utro. Han hadde altså holdt på med ei dame i flere år.. Jeg fant det ut ved å snoke da jeg nok en gang fikk følelsen av at noe ikke stemte. Anonymous poster hash: 9c2f1...ed6
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 En gang kom han ikke hjem før 07, da sa han det selv. En annen gang snokte jeg på mobilen (magefølelse). Anonymous poster hash: 4dfe5...38d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Han fikk en melding på mobilen og ba meg sjekke den. Var fra eksen som spurte om han var i byen da og da. Konfronterte han og spurte om han hadde noe å fortelle meg, hvilket han benektet. Jeg fikk dårlig magefølelse og sjekket Facebook meldinger. Der kom det frem at de hadde møttes to ganger for sex..... Anonymous poster hash: 91ba1...68f
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 eks nr 1 fant jeg ikke ut før etter jeg hadde gjort det slutt med han. Da kom en av kompisene hans å fortalte det til meg. eks nr 2 hadde jeg magefølelse at noe ikke stemte. Jeg har reise jobb, og han hadde benyttet muligheten til å ha elskerinnen på besøk i min leilighet de ukene jeg var borte på jobb over en 3 mnd periode. Gjorde det slutt med han på grunnlag av magefølelsen, og fant så ut at de hadde vært offesielt ilag i en mnd allerede før vi var over. Fikk så melding fra denne dama sin tidligere kjæreste som bekreftet hele greia.. Anonymous poster hash: acac1...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå