Gå til innhold

Dere som har vært utsatt for utroskap av partner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fant dere ut av det? Fortalte mannen det, eller oppdaget du det? Hadde dere magefølelse på at noe ikke stemte i forkant?

Anonymous poster hash: a3ea0...000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen kom og fortalte det rett etter det skjedde (ons)

Skrevet

Jeg hadde først en magefølelse på at noe ikke stemte. Derfor spurte jeg ham rett ut. Han blånektet og jeg valgte å tro på ham.

Flere år (!) senere fant jeg ut at han var utro. Han hadde altså holdt på med ei dame i flere år..

Jeg fant det ut ved å snoke da jeg nok en gang fikk følelsen av at noe ikke stemte.

Anonymous poster hash: 9c2f1...ed6
Skrevet

En gang kom han ikke hjem før 07, da sa han det selv. En annen gang snokte jeg på mobilen (magefølelse).

Anonymous poster hash: 4dfe5...38d

Skrevet

Han fikk en melding på mobilen og ba meg sjekke den. Var fra eksen som spurte om han var i byen da og da. Konfronterte han og spurte om han hadde noe å fortelle meg, hvilket han benektet. Jeg fikk dårlig magefølelse og sjekket Facebook meldinger. Der kom det frem at de hadde møttes to ganger for sex.....

Anonymous poster hash: 91ba1...68f

Skrevet

eks nr 1 fant jeg ikke ut før etter jeg hadde gjort det slutt med han. Da kom en av kompisene hans å fortalte det til meg.

eks nr 2 hadde jeg magefølelse at noe ikke stemte. Jeg har reise jobb, og han hadde benyttet muligheten til å ha elskerinnen på besøk i min leilighet de ukene jeg var borte på jobb over en 3 mnd periode. Gjorde det slutt med han på grunnlag av magefølelsen, og fant så ut at de hadde vært offesielt ilag i en mnd allerede før vi var over. Fikk så melding fra denne dama sin tidligere kjæreste som bekreftet hele greia..

Anonymous poster hash: acac1...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...