Gå til innhold

Du som ble gravid mens du ammet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det første du la merke til som gjode at du misstenkte at du kunne være gravid? Hvor langt var du på vei da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid mens jeg brukte cerazette (skrives det sånn?) og ammet. Hadde ikke fått mensen skikkelig tilbake, såndet jeg reagerte på var at jeg var så fryktelig hotmonell. Hylte å skreik å kjefta for alt, begynte å grine når mannen måtte jobbe overtid osv. Fant ut at det var best å ta en test og var da 9+3 uker på vei!

Skrevet

Jeg ble gravid mens jeg brukte cerazette (skrives det sånn?) og ammet. Hadde ikke fått mensen skikkelig tilbake, såndet jeg reagerte på var at jeg var så fryktelig hotmonell. Hylte å skreik å kjefta for alt, begynte å grine når mannen måtte jobbe overtid osv. Fant ut at det var best å ta en test og var da 9+3 uker på vei!

Hvor lenge etter fødselen var det du ble gravid på nytt?

Skrevet

Brukte cerazette og ammet, merket jeg var gravid 6 uker da mensen ikke kom. Hadde mensmurring og stram nederst i magen. Og ømme pupper.

Anonymous poster hash: 32604...c0b

Skrevet

Det er akkurat 2 år mellom ungene. Så han var vel 15 - 16 mnd når jeg ble gravid.

Skrevet

Gikk på cerazette og ammet, hadde ikke fått tilbake mensen etter forrige svangerskap.

Var plutselig veldig trøtt, sliten, kvalm, uvel og matlei, og det gikk ikke over. Tok derfor en test som var veldig positiv, men ante jo ikke hvor langt jeg var på vei. Ringte gynekologen og han ba meg komme uken etter for å ta en ul, den viste 8+3 uker på vei...

Anonymous poster hash: 90a9a...e64
Skrevet

Jeg fullamma å gikk på cerazett, men plutselig forsvant melka så jeg tok en test å joda jeg var gravid.da var eldste mann bare 3 mnd :) så er 12 mnd mellom nr 1 å 2:)

Anonymous poster hash: 9b4ef...030

Skrevet

Jeg fullamma å gikk på cerazett, men plutselig forsvant melka så jeg tok en test å joda jeg var gravid.da var eldste mann bare 3 mnd :) så er 12 mnd mellom nr 1 å 2:)Anonymous poster hash: 9b4ef...030

:o

Anonymous poster hash: 2c8d9...cbf

Skrevet

Fikk en veldig stor blodåre på låret når jeg var gravid med nr 2, denne ble usynlig etter fødsel.

Plutselig en dag var den synlig igjen og jeg var gravid...

Anonymous poster hash: 8fbca...f14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...