Gå til innhold

Mannen min har vært utro...


Anbefalte innlegg

Skrevet

En håndfull ganger over en kort periode. Med en mye yngere dame. Han bryr seg ikke om henne. Tror det bare var sex. I følge ham la hun voldsomt an på ham og han klarte ikke stå i mot som han burde ha gjort. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre.. Jeg er helt nummen.Vi har vært gift i 6 år og samboere mange år før det. Vi har 3 barn som mine avgjørelser nå vil påvirke.

Det er så sinnsykt vondt å tenke på. Og jeg er så sint over sviket hans. Noen som har noen råd eller bare noen trøstende ord?

 

Anonymous poster hash: a23b3...548

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off så forferdelig det må kjennes for deg ♡ sender deg føsrt av alt en stor klem! Hvordan er forholdet deres ellers? Er der noe å jobbe ut i fra? Du sier at din avgjørelse avgjør fremtiden til barna deres, men du skal tenke at hans valg forandret livet deres. Du har ikke gjort noe galt.. legger han seg langflat? Du må bare føle på de følelsene du nå får. Orker du ikke fortsette forholdet, så er det bare slik det er. Du fortjener å være lykkelig og ha en mann som respekteree og elsker deg. Mange har "overlevd" utroskap. Men dere må gå inn for det begge to, ikke halvhjertet. Dere må snakke om følelser og ikke stenge det inne. Lykke til ♡

 

Anonymous poster hash: 0f0e4...387

Skrevet

Hvordan fant du ut av det? Fortalte han det?

 

Anonymous poster hash: 9f860...2e7

Skrevet

Gjør det som er best for deg og ungene dine. Du trenger ikke en slik mann, han viste hva han gjorde og fortjener ikke tilgivelse.



Anonymous poster hash: 18456...ed9
Skrevet

"Vi har 3 barn som mine avgjørelser nå vil påvirke." Feil! Det første du må gjøre er å snu tankegangen! Dette var helt og holdent hans handling, og det du velger vil være en konsekvens av hans oppførsel og dermed også hans feil.

 

Skjønner at det er tøft for deg. Du må kjenne etter langt inni hjertet om du kan klare å akseptere og gå videre, for etter at dere har snakket ut og du evt velger å bli, kan du ikke "dra det opp i alle krangler."

 

Kjenn godt etter og følg magefølelsen.

 

Stor klem til deg!

Skrevet

Takk for vennlige ord! Forholdet er vel preget av småbarn, hektisk hverdagsliv og at vi er slitene med i overkant mange prosjekter. Jeg vet det høres ille ut,- men det er ærlig. Samtidig er jeg glad i ham og har alltid tenkt at det blir bedre når vi roer ned. Vi har vært glade i hverandre lenge. Han sier han forstår hvis jeg går fra ham

 

Anonymous poster hash: a23b3...548

Skrevet

Hvis du virkelig er glad i han ville jeg ha gått til familieterapi før jeg bestemte meg. 



Anonymous poster hash: 8e9da...3e7
Skrevet

Mannen min var også utro... 👎

Det var en veldig tuff period, fikk SA av all den stressen, men vi tog oss ut ur det og idag er han en fantastisk man og pappa.

Elsker du han og han deg tat ni er igjenom ni også.

Stor klem

❤️❤️

 

Anonymous poster hash: 6c1d2...6e5

Skrevet

Takk for vennlige ord! Forholdet er vel preget av småbarn, hektisk hverdagsliv og at vi er slitene med i overkant mange prosjekter. Jeg vet det høres ille ut,- men det er ærlig. Samtidig er jeg glad i ham og har alltid tenkt at det blir bedre når vi roer ned. Vi har vært glade i hverandre lenge. Han sier han forstår hvis jeg går fra ham

 

Anonymous poster hash: a23b3...548

Tydeligvis ikke hektisk nok siden han hadde tid til å være utro 5 ganger.

Det hadde jeg ALDRI tilgitt

 

 

Anonymous poster hash: 0c081...f62

Skrevet

Jeg har selv vert utro i forholdet. Det er lenge siden nå, og vi var yngre. Mrn det jeg vet med meg selv er at det ikke hadde noe med å gjøre at jeg ikke elsket han. Det handlet om egen usikkerhet osv. Vi går igjennom mye rart oppover, og mennesker gjør feil. Det du må finne ut nå er om du klaree å tilgi. Klarer du å leve med det han har gjort? Det vet du nok ikke allerede på dette tidspunktet. Ta tiden til hjelp. Ta imot profesjonell hjelp om så er. Hans oppførsel videre nå er jo avgjørende? Han må tåle at du dnakker og spør mye om dette. Han må tåle at du blir sint og lei deg. Dere må igjennom dette sammen... der at han har vert utro kan være en personlig krise og tremger ikke handle om deg. Det er veldig feil å være utro, men livet er ikke dvart/hvitt. Det virker som han angrer og ønsker å fortdette livet med deg? Nå må du bare kjenne på hva du vil. Uansett hva du kommer frem til, så skal du vite at ingenting er din feil. Han tok et valg, og alt du kan gjøre er å finne ut med deg selv om du klarer å komme over det.

 

Anonymous poster hash: 0f0e4...387

Skrevet

Uff, vet hvordan det er, har opplevd det selv. Utrolig tøft- men hvis du spør om råd vil jeg anbefale deg tre ting. Tenk deg godt om. Hva er riktig for deg? Kan det hende du kan tilgi?

Gi ham klar beskjed at det er fullstendig uakseptabelt og vær tydelig på hva du krever av ham.

Søk hjelp. Vi kontaktet familievernkontoret og det var utelukkende positivt. Det krever at begge er villige til å gå "all in", men det er mulig. Det koster, og du er i en fryktelig sårbar situasjon, men det går ann å reparere.

Lykke til med veien videre, uansett hva du gjør. Husk at det som har skjedd er 110% hans ansvar!!

 

Anonymous poster hash: b18fc...ec0

Skrevet

Jeg har selv vert utro i forholdet. Det er lenge siden nå, og vi var yngre. Mrn det jeg vet med meg selv er at det ikke hadde noe med å gjøre at jeg ikke elsket han. Det handlet om egen usikkerhet osv. Vi går igjennom mye rart oppover, og mennesker gjør feil. Det du må finne ut nå er om du klaree å tilgi. Klarer du å leve med det han har gjort? Det vet du nok ikke allerede på dette tidspunktet. Ta tiden til hjelp. Ta imot profesjonell hjelp om så er. Hans oppførsel videre nå er jo avgjørende? Han må tåle at du dnakker og spør mye om dette. Han må tåle at du blir sint og lei deg. Dere må igjennom dette sammen... der at han har vert utro kan være en personlig krise og tremger ikke handle om deg. Det er veldig feil å være utro, men livet er ikke dvart/hvitt. Det virker som han angrer og ønsker å fortdette livet med deg? Nå må du bare kjenne på hva du vil. Uansett hva du kommer frem til, så skal du vite at ingenting er din feil. Han tok et valg, og alt du kan gjøre er å finne ut med deg selv om du klarer å komme over det.

 

Anonymous poster hash: 0f0e4...387

Takk.. :)

Det hjalp faktisk litt oppe i alle tårene..

 

Anonymous poster hash: a23b3...548

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...