Gå til innhold

Hvorfor er mange utenlandske mannfolk så ekle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt besøk av noen fra Lituaen, og nå noen svensker. Jeg må vaske doen, hele doen og gulvet rundt (antageligvis veggene også tenker jeg) minst hver dag. Mot 2-3 ganger i uka når det bare er oss.. Det er så ekkelt at jeg har ikke ord..

Skjems de ikke? Jeg vet jo godt hvem det er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett opp plakat på dodøra.

Sitt å piss eller vask etter deg!!

Skrevet

Haha på deres språk!?

Gleder meg til de reiser og jeg kan trippe rundt naken om nettene når jeg skal på do og dusje med døra åpen (vi har ikke avtrekksvifte på badet foreløpig).

Skrevet

Ufattelig, mulig de er mer vant med pissoar framfor toalett?

Min mor var tidligere renholder i et bygg eid av et stort oljeselskap, mye britiske ingeniører ol, de gadd ikke trekke ned, men dreit i dassen til det var fullt opp til dassringen. Til slutt blånekta både vaktmester og rørlegger å ta møkkajobben...

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Skjønner frustrasjonen her, men vil bare forsikre meg om at du vet at nasjonalitet overhodet ikke har noe med det å gjøre, sant?

Skrevet

Sånn helt uten sammenligning så kom jeg til å huske en episode på hytta for noen år tilbake.

Tok med hele jentejaktlaget til samling på hytta. Der har vi snurredass (hører med til historien at gubben bygget på hytta med 24 kvm, for jeg hater utedasser. Dyreste kjerringa han noen sinne har hatt sier han). På 2 dager klarte 9 kjerringer å bruke opp 24 ruller dopapir. Er den eneste gangen i mitt liv jeg har måttet stake opp en snurredass fordi den var tett av dopapir. Røret fra "doringen" og ned til kammeret er nesten 2 meter langt og ganske bredt, så det er godt gjort å klare å tette det.

Gjett om jeg har fått høre det fra gubben og hans jaktkammerater.

Hva får du hvis du har 9 kjerringer og 24 ruller dopapir? En tett utedass!! Gutta har humor.

Skrevet

Sånn helt uten sammenligning så kom jeg til å huske en episode på hytta for noen år tilbake.

Tok med hele jentejaktlaget til samling på hytta. Der har vi snurredass (hører med til historien at gubben bygget på hytta med 24 kvm, for jeg hater utedasser. Dyreste kjerringa han noen sinne har hatt sier han). På 2 dager klarte 9 kjerringer å bruke opp 24 ruller dopapir. Er den eneste gangen i mitt liv jeg har måttet stake opp en snurredass fordi den var tett av dopapir. Røret fra "doringen" og ned til kammeret er nesten 2 meter langt og ganske bredt, så det er godt gjort å klare å tette det.

Gjett om jeg har fått høre det fra gubben og hans jaktkammerater.

Hva får du hvis du har 9 kjerringer og 24 ruller dopapir? En tett utedass!! Gutta har humor.

Glemmer aldri da et glupt hue fant det smart å trekke ned et bind i hyttedassen ( type båtklosett med kvern) jau da....fattern var ikke happy, å nei, det glupe huet var ikke undertegnede, men ei venninne av mamma....

Den dassen var så sensitiv at det var t.o.m forbud mot annet dasspapir enn Lambi, og max 4 tørk for hvert skyll, og etter bommelom, skyll først, så skyll for hvert tørk.

Alle fikk beskjed om dette da fattern hata å stake dass. Så det ble grundig annonsert om det var bimmelim eller bommelom da dassen dura så halve huset rista. I grunn greit så var nestemann advart.

Skrevet

Skjønner frustrasjonen her, men vil bare forsikre meg om at du vet at nasjonalitet overhodet ikke har noe med det å gjøre, sant?

Jada jeg er jo egentlig klar over det hehe :D Bare så dritt lei! Jeg skal ikke oppdra slike barn i alle fall. Da lærer de fort at det blir en real vaskejobb :)

Skrevet

Jada jeg er jo egentlig klar over det hehe :D Bare så dritt lei! Jeg skal ikke oppdra slike barn i alle fall. Da lærer de fort at det blir en real vaskejobb :)
Har vel ikke så mye med nasjonalitet som med kjønn å gjøre.....
Skrevet

Syntes du skal prøve deg med et sånt "hva som er forbudt på do" skilt inspirert av de vi har sett fra Sotchi :D Hvis du har ørlitte tegnetalent er det ikke til å misforstå på noe språk.

Skrevet

Syntes du skal prøve deg med et sånt "hva som er forbudt på do" skilt inspirert av de vi har sett fra Sotchi :D Hvis du har ørlitte tegnetalent er det ikke til å misforstå på noe språk.

http://www.google.com/search?q=sochi+bathrooms&client=safari&hl=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ucgDU8rvJ4eS4AS7xoDoBw&ved=0CAkQ_AUoAA&biw=1024&bih=672&dpr=1#biv=i%7C7%3Bd%7CJGMmg2c5R6kjcM%3A

Skrevet

Hmm lurer på om de også er her på dib???

Ikke lenge etter at jeg hadde laget innlegget kom de ned å fortalte at de ville reise hjem. Så pakket de i bilen og kjørte hjem til Sverige! :o 

Jeg er kvitt piss på badet enn så lenge! Mannen mistet 2 stk. på jobb som ikke helt visste hva de holdt på med der ute..

Skrevet

Må bare få si at jeg burde ikke skrevet utenlandske.. Jeg burde skrevet bare mannfolk! Har slitt med eldste i dag, og når jeg prøver å ikke gi henne oppmerksomhet så laget jeg det første innlegget. Det var dårlig planlagt og ikke så gjennomtenkt. Vet jo at norske mannfolk kan være like vemmelige :D 

Godt å bli påminnet at vi ikke kan ekskludere norske fra å være ekle hehe :P

Skrevet

Jeg er STERKT uenig. Kvinnfolk er mye verre enn mannfolk. Den tiden jeg var ute på byen (i forrige århundre) gikk jeg som regel på herretoalettene, da det ikke så ut på kvinnetoalettene. Bind, tamponger, dopapir og oppkast opp til taket - helt forferdelig.

Samme konklusjonen kom jeg til etter 10 år i Spania - kvinnfolk er verre enn mannfolk når det gjelder å holde doen ren - i hvertfall den offentlige. Håper jo inderlig de greier å holde den hjemme noenlunde ren....

Skrevet

Hehe ja kan være du har rett :)   Det har bare vært 1 kvinnfolk her som ikke var norsk og som jeg har lagt merke til var urenslig. En av mennene hadde med kjæresten sin. Hun brukte ikke dopapir på do. Usikker på om hun vasket hendene. Hennes måte å vaske opp på var å ta hendene nedi eks. glass med fingrene, lukta vann og så sette det oppå min rene grovoppvask (gryter, ting til avrenning fra oppvaskmaskinen ol.) så jeg måtte vaske alt en gang til. De fikk flere ganger beskjed om å sette alt inn i oppvaskmaskinen. Gryta sto da rett vei nede, altså litt krokete oppå disse piggene som står opp. De lukket aldri opp vinduet på rommet de sov på og når hun vasket klær når de ikke var her brukte hun kaldt vann uten såpe i bekken..

De lånte vaskemaskinen 1 gang. Ja jeg tipper du har rett.. Æsj!

Jeg har også lagt merke til at det ser f.. ikke ut på toaletter på bensinstasjoner og på senter osv. Jeg forstår det ikke.. Så jenter, plukker dere opp papir på offentlig toalett om dere mister på gulvet? Jeg gjør om jeg vet hvilket som er mitt :S

Skrevet

Nå er jeg gift med en utenlandsk mann og jeg har aldri hatt det problemet.

Skrevet

Ovreskrifta di gjør meg kvalm.

Beklager!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Samme konklusjonen kom jeg til etter 10 år i Spania - kvinnfolk er verre enn mannfolk når det gjelder å holde doen ren - i hvertfall den offentlige.

Korrekt.

Og det er hvertfall ikke sjeldent det dreier seg om steder som i hovedsak frekventeres av guiris (=mennesker fra nord, spesielt skandinaviske).

Skrevet

Me too  :)  Minuset med min er at han bruker speedo-badebukse, men det er en annen tråd  ;)

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Me too  :)  Minuset med min er at han bruker speedo-badebukse, men det er en annen tråd  ;)

Men med det utstyret han har, må han få lov til å briefe.

Skrevet

Men med det utstyret han har, må han få lov til å briefe.

hehehe  ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...