Gå til innhold

Babyen gråter hele tiden :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 3 mnd. Hun har vært rolig helt fra fødsel, men de siste 2 ukene har hun grått konstant omtrent...eneste gangene hun er rolig er ved brystet. (Og da spiser hun ikke, bare koser)

Det kan jo være tenner, men når hun verken vil ha smokk, biteringer, osv osv blir det til at hun bare bruker puppen..

Har dere noen tips? :)

Anonymous poster hash: 76e9f...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeh har virdert dentinox, men etter litt research tror jeg at jeg står over...finnes det noe annet enn dentinox som hjelper? :)

Skrevet

Uff stakkars liten, og stakkars deg. Det er vondt å se når de små har vondt.

Høres rart ut, om hun har vært bra så lenge så høres det ikke ut som hun har noen låsninger eller f.eks melkeallergi. Men, jeg hadde uansett tatt henne til en osteopat med utdanning på spedbarn (send meg en PM og du bor i nærheten av Oslo så kan jeg anbefal en) eller en manualterapeut, kiropraktor ... det som finnes der du bor, tror det viktigste ikke er hva de er men, at de har en ekstra utdanning på barn/spedbarn. Ta en tur og så kan du vertfall utelukke at det er noe galt.

(Min mellomste hadde en feilstilling inni munnen, kjeven, som osteopaten fant på 4 behandlingen frem til da hadde hun jobbet med rygg, nakke de vanligste stedene. Etter at hun behandlet dette punktet, fikk på en måte skjøvet det på plass, var sikkert snakk om 0,1 mm, ble h*n mye roligere)

Snakk med helsesøsteren din eller noen andre på helsestasjonen, det er mye gode tips man kan få der.

Lykke til!!! 

Skrevet

Hvordann sover hun? Har du vært å veid henne? Jeg mistet melken omtrent da, uten at jeg mistenkte det selv. Da det ble oppdaget at hun nesten ikke la på seg, og fikk ett par flasker, stoppet gråtingen!

Anonymous poster hash: ec11d...0cb

Skrevet

Hvordann sover hun? Har du vært å veid henne? Jeg mistet melken omtrent da, uten at jeg mistenkte det selv. Da det ble oppdaget at hun nesten ikke la på seg, og fikk ett par flasker, stoppet gråtingen!

Jeg var faktisk på 3 mnd kontroll igår! :) hun hadde lagt på seg 600 gr, hun lå litt under kurven, men ikke så langt under at det var noe å bry seg om sa helsesøster :)

Skrevet

Uff stakkars liten, og stakkars deg. Det er vondt å se når de små har vondt.

Høres rart ut, om hun har vært bra så lenge så høres det ikke ut som hun har noen låsninger eller f.eks melkeallergi. Men, jeg hadde uansett tatt henne til en osteopat med utdanning på spedbarn (send meg en PM og du bor i nærheten av Oslo så kan jeg anbefal en) eller en manualterapeut, kiropraktor ... det som finnes der du bor, tror det viktigste ikke er hva de er men, at de har en ekstra utdanning på barn/spedbarn. Ta en tur og så kan du vertfall utelukke at det er noe galt.

(Min mellomste hadde en feilstilling inni munnen, kjeven, som osteopaten fant på 4 behandlingen frem til da hadde hun jobbet med rygg, nakke de vanligste stedene. Etter at hun behandlet dette punktet, fikk på en måte skjøvet det på plass, var sikkert snakk om 0,1 mm, ble h*n mye roligere)

Snakk med helsesøsteren din eller noen andre på helsestasjonen, det er mye gode tips man kan få der.

Lykke til!!!

Takk for tips! :) Blir hun ikke bedre over helga tror jeg jammen jeg skal bestille en time :)

Skrevet

Jeg tok vell litt hardt i når jeg sa hun gråt "konstant", så ille er det ikke..men ett eller annet er det iallefall, hun er ikke fornøyd om dagen ;(

Skrevet

Anbefaler å laste ned appen 'the wonder weeks'. Der kan du lese litt om hvor din baby er i utviklingen, og de typiske ups and downs for babyer i samme alder som din. De har nemlig en del faser de skal igjennom i utviklingen, og noen fører med seg en del urolighet, som går over etter en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...