Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Jeg oppdaget i sommer at mannen min hadde vært utro en rekke ganger :-( PS før du leser videre og er av den oppfatning at "Jeg hadde aldri tilgitt utroskap og kastet drittsekken på dør sporentreks osv... Så er jeg en av de som prøver så hardt jeg kan å tilgi det enorme sviket. Man kan faktisk ikke vite hva man gjør, før man sitter der selv :-( Så er du en av dem so. Skal rakke ned på meg for det, så trenger du ikke å lese videre. Jeg har fått en veldig dyp depresjon og trenger ikke nedrakking men oppbacking :-) Og ja jeg vet mannen er en skikkellig drittsekk, det er bar det som er så jævlig at den drittsekken faktisk betyr ALT for meg og vi har 3 barn sammen . Jeg vil ikke gå i detaljer for det er veldig grovt svik, jeg skammer meg veldig av hva denne "perfekte" mannen har gjort mot meg o er derfor livredd for å bli gjenkjent :-( 2 ve ni er vet det og ingen hadde trodd han kunne gjøre noe slik inkl meg! Jo jeg har vært redd han skulle forelske seg i andre, men aldri utroskap uten følelser :-( Vi har hatt ett veldig godt sex liv (trodde jeg da??) med mye sex og han har tidligere rost meg opp i skyene :-) etter jeg oppdaget det, hadde vi greit med sex, men jeg er blitt veeeeeldig usikker :-( han har tidligere ville ha mye sex, men nå er det heller sjelden. Jeg føler litt at han har sex med med fordi han må og fordi han føler på mase mitt :-( Han sier at det ikk det at han ikke vil, men han er trøtt osv. Når vi har, er det fort overstått! Jeg tror ikke det er selve se en jag savner, mer bekreftelse og nærhet. Han holder ofte rundt meg uten sex, men det er noe med det å føle seg tiltrekkende. Jeg prøver og ikke mase og prøver å distansere meg fra kjærestebiten men klarer ikke helt. Sist gang jeg tenkte at jeg ikke "behøvde" sex, gikk det ca 3 uker og dette er leeeenge for oss. Han prøvde seg ikke i det hele tatt :-( Han mener jeg fokusere kun på det negative og ikke det han gjør bra! Han er mye mer behjelpelig hjemme og har komt med blomster. Jeg mener jeg viser stor takknemlighet for det. Men liter veldig med at det virker som han ikke tenner på meg lenger! Vil føle meg sexy igjen :-) Han sier jeg må bestemme meg for hva jeg vil, for at han orker ikke lenger at jeg fokuserer på det negative... Selvtilliten min har fått en alvorlig knekk og jeg har mange vonde tanker som jeg vil snakke om og få ut, men da blir han sur og sier vi ikke kan komme videre hvis jeg skal snakke så mye om det negative. Jeg blir enda mer nedtrykt når jeg ikke for sette ord på disse følelsene :-( What to do? Sorry ble langt dette! Anonymous poster hash: 7dd7e...4d8
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Synes selv det er patetisk at det er jeg som trygler om sex! Ingen god følelse, når jeg føler han gjør det fordi han "må":-( Jeg trygler ikke mens vi er i senga, men tar det opp ellers . Hi Anonymous poster hash: 7dd7e...4d8
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 har han vært utro så dra fra han...JEG hadde ikke giddi..uansett hvor mange barn vi hadde sammen. Anonymous poster hash: bc1e0...d59
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Vis dere ikke allerede har gjort det kan du gå å snakke med fvk eller psykolog og gjør det alene til å begynne med så når du føler du har snakket deg ferdig kan du inkludere ham i timene slik at dere kan begynne å bygge opp forholdet igjen. Slike ting går ikke over av seg selv, men på ett tidspunkt må du bestemme deg for å forusere på det positivet masse lykke til Anonymous poster hash: 48363...333
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Gå til en samlivsterapeut. Anonymous poster hash: 0a797...d70
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Klem til deg, dette høres fryktelig vondt ut! Livet blir som oftest ikke som man hadde planlagt, har selv fått noen slag i trynet opp igjennom. Skjønner at du ikke nødvendigvis har lyst til å forlate ham, men heller jobbe for forholdet. Begynte dette med lite sex etter at du fant ut at han hadde vært utro? Kan jo være så enkelt som at han skammer seg veldig, og liksom blir minnet på sviket når dere har sex. Jeg ville ventet en stund og sett om det går seg til. Ikke "mas", da kommer du bare inn i en dårlig sirkel hvor det tar enda lengre tid å få forholdet på bena igjen. Anonymous poster hash: 6e6f4...dd9
sologsommer Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har prøvet at mannen var "utro" ikke sex, men over grensen for hva jeg tolererer!! For meg var det viktig og få snakket det hele igennem, mange gange!!! Han brokkede seg veldig og ville ikke snakke om det negative. Jeg ga klar besked om at hvis vi skulle fortsætte og jeg skulle stole på ham, måtte han svare på ALT jeg ville vite, så ofte jeg hadde behov for det. Det hjalp meg og vi kom fint igennem det. Føler kanskje at der er mere enn feks. Et ons. Hos dere? Har han kanskje hatt en annen form for sex end du kan gi ham? Uansett er det ham der har gjort feilen og dere må få pratet om hvordan dere kommer videre? Send barna på overnatting og lag en god middag. Snak, gråt og bli riktig venner igjen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Han må faktisk tåle at du fokuserer på det negative. At du er nedbrutt, har dårlig selvtillit og trenger mer nærhet og bekreftelse enn ellers er en konsekvens av det han har gjort. Det er tid for han å være fullstendig uselvisk hvis han ønsker å redde forholdet. Det er viktig med god kommunikasjon og som noen over her skriver kan det være lurt å gå til psykolog og evt parterapi. Viktigst er det kanskje at nettopp han går til terapi, både for å vise sin dedikasjon til deg og for faktisk å se hvordan han har påvirket deg og hva han kan gjøre for å få det bedre for dere begge. Forholdet og tilliten må bygges opp sakte, men sikkert. Han må forvente at følelseslivet mellom dere og selvfølelsen din går i berg og dalbaner, han må også ha forståelse for dette. Jeg skjønner at du føler det utrolig sårt at dere har lite sex og at du i tillegg føler at du må trygle om det. Du er langt fra patetisk. Sex er utrolig viktig i et forhold og at du trenger spesielt bekreftelse på at du er attraktiv og god i senga akkurat nå er veldig forståelig. Når det er sagt så er det en grunn til at han velger å være sammen med deg, han ønsker tydelig å ha et liv sammen med deg. Han har begått noen grove feil, etter min personlige mening er det ikke utilgivelig det han har gjort, men det krever enorm innsats fra dere begge til å få forholdet på beina igjen. Når det er gjort kan dere bli sterkere enn dere ellers bare kunne drømme om. Jeg krysser fingrene for dere begge. Anonymous poster hash: d399a...aa4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Leit du opplever dette, og du må få snakket og snakket og tømt deg. Og det tar tid, har å opplevd bli kalt negativ pga jeg nevnte ting han har gjort galt. Realiteten er at det er et enormt svik du har opplevd, og at du fortsatt vil satse sier du er villig til å tilgi men tar tid. Lurt å ha andre enn han å snakke med, en som kan stille spørsmål du ikke våger selv. Anonymous poster hash: 54b01...0f4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Takk for fine svar :-)Jeg går ukentlig til psykolog. Har planer om Fvk men har ikke orket å ta tak i det :-( Vi hadde mye sex i etterkant, men nå virker han ikke interssert lenger :-( Jeg forbanner meg selv for at dette plager meg, burde liksom tenkt drit i, det er ikke mitt problem! Jeg merker jeg prøver å distansere meg litt, for jeg har ikke lyst å ha så sterke følelser for en som tydeligvis ikke gjengjelder disse følelsene . Leser stadig her om par som ikke har sex o.l og tenker at kanskje vi kunne hatt ett mer "formelt" og trygt forhold på vennskapelig nivå, men det klarer jeg ikke. Hater å legge meg samtidig med han, ikke fordi jeg har behov for sex hver kveld men mer den følelsen av å ikke føle seg god nok og ikke ønsket. Han sier jeg også må ta mer iniativ, har prøvd men er livredd for å bli avist. Hvis han hadde hatt lyst på meg sånn som før, ville han jo tatt mer iniativ selv også :-(Jeg tror ikke han har andre sexsuelle ønsker, enn hva jeg gir ham . Han har ihvertfall ikke ytret noen spesielle ønsker til meg! Han har vel bare oppdaget at gresset faktisk er grønnere på den andre siden og at jeg rett og slett ikke er god nok? Uff jeg vet ikke :-( Jeg er redd for at han hun er hos meg fordi det er lettest og at han synes synd på meg :-( Er også veldig usikker på om han har fortalt meg ALT ! Jeg er nødt for å vite alt for å legge dette bak meg, uvissheten river meg i stykker! Orker snart ikke mer, men samtidig orker jeg ikke å fortsette uten ham :-( hi Anonymous poster hash: 7dd7e...4d8
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Du fortjener mye mer enn dette, han har sveket deg. Du skal ik ha dårlig samvittighet her, eller jobbe med sexlivet. Han bør jobbe for tilgivelse, tillit og forholdet. Han har ødlagt og han bør reparere, iallefall prøve hardt og ik legg detpå deg. Anonymous poster hash: 54b01...0f4
Line-mamma til to herlige Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Om han ikke gir deg tryggheten , gir deg lov til å snakke mye om.det.. Altså han burde ikke sette noe krav i det heletatt! Han har driti seg ut å burde jobbe noe iherdig for det han har sveket på det groveste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå