Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Vi har to barn i barnehage (samme avdeling). Det er i området vanskelig å få barnehageplass. Nå fyller poden 5 og må over i ny avdeling etter sommeren. Han har hatt mye helseproblemer opp igjennom, spesielt for vinteren, der han har hostet seg gjennom november til mars hvert år. I desember hadde han 2 dager i barnehagen, ellers hjemme med konstante virusinfeksjoner. Han har fjernet både mandler og polypper, og har dren i øret pga gjentatte ørebetennelser. Vi har vært hos spesialist i forhold til astma, allergi, men spesialisten har vel egentlig kommet fram til at han har en utfordring med for mye utetid i barnehagen og temperaturforandringer, og at selv en liten forkjølelse gir store utslag i generell helsetilstand. Er kanskje litt genetisk, jeg hadde selv masse luftveisproblemer når jeg var liten. Problemet er at de avdelingene som er ledige for 5 åringene kun er uteavdelinger. Vi har hatt en periode i en annen barnehages uteavdeling, og det var (enda mer)et sant mareritt, men ukesvis hjemme med kraftig hoste, pencillinkurer og våkenetter. Vesla er helt anderledes og har 48 timers forkjølelser istedenfor 3 uker.., og jeg hadde ikke tvilt et sekund på å sende henne i naturavdeling. Synes det er topp jeg. Har noen erfaring/råd? Vi har fått beskjed om at vi må bestemme oss for plass før fredag, - og jeg vet sannelig ikke hva vi gjør. Spesielt siden minsten fremdeles har 2 år igjen på den avdelingen de går nå. Det er ikke noe ledig i området rundt, selv for 5 åringer.. Anonymous poster hash: a083b...687 Anonymous poster hash: a083b...687
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Jeg hadde byttet barnehage. Anonymous poster hash: 64562...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå