*Miss Marple* Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Som ikke tar opp dritten etter dyrene sine!! Har vært ute med lille og på en eller annen måte har hun klart å få på seg hundebæsj på dress, sko og votter! Så utrolig ekkelt og unødvendig. Hvor mye iq kreves det egentlig å bøye seg ned og putte den i en pose? Dagens absolutte hat!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Enig! Og et kraftig, ekkelt og til nå ikke kjent utslett på eierne til kattene som driter i hagen min! Anonymous poster hash: 1b84a...ec1
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Jeg fant rett og slett en stor hundebæsj på gårdsplassen min her om dagen.En meter eller to inne på min private eiendom har altså en hund satt seg ned og gjort sitt fornødne og eieren har bare gått videre.. Skamme seg! Anonymous poster hash: 6182b...ed6
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Kniiiis. Er glad jeg plukker opp for vil ikke ha byller. Det er utrolig mange som ikke plukker opp. For en stund tilbake sa en mann takk for at du plukker opp når jeg gjorde det. What? Helt utrolig man må takke for det. Vanlig folkeskikk å plukke opp dritten til hunden sin. Anonymous poster hash: 1a5ff...0be
mamma_til_verdens_beste Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Det -har skjedd- at jeg har vært tom for poser på tur. Sikkert max et par ganger i året, men det skjer jo. I skogen og utpå jorder tar jeg ikke opp møkka, (mine hunder vil lengst vekk fra turstien/der folk ferdes når de gjør fra seg).Her som vi bor har jeg flere ganger sett hundemøkk på lekeplassen, det derimot synes jeg er helt hårreisende. Har selv et par ganger kommet hjem med en unge med hundemøkk under skoene og på dressen etter en tur dit.
Siamese Hellhound Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Ja, æsj! Har også opplevd at ungen har krabba rett over ei diger ruke. Må si at jeg vurderte å sette meg bak verandarekkverket med svigerfars luftgevær da, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå