Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Under fødsel delte hele den indre kjønnsleppen seg. Nå snart 3 måneder etter fødsel merket jeg at jeg var noe sår der nede når mannen min masserte meg litt. Jeg tok en nærmere titt i speilet og så at det var to relativt store hull i kjønnsleppen. (alla piercings hull) og att det var en splitt ytterst. Jeg har ikke hatt en lege til å sett på stingene, det burde jeg absolutt ha gjort. Er det noen av dere som har erfaring med splittet kjønnsleppe? Hvordan grodde det hos deg? Anonymous poster hash: 7771b...61c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 7771b...61c
Major HotLips Houlihan Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Under min første fødsel splittet den ene indre kjønnslepper seg. Jordmoren sydde to sting, men det grodde aldri i hop. Under andre fødsel splittet samme kjønnsleppe seg på langs. Dette ble sydd i hop sammen med den fliken fra forrige gang. Kjønnsleppen forøvrig grodde fint sammen, men ikke fliken. Den plager ikke meg så jeg lar den være. Hvis du syns det er ekkelt eller at deg gir deg plager så må du få en lege til å se på det, hvis ikke så ville jeg latt det være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå