Gå til innhold

Ringelyd i svenske TV serier


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett endel svensk TV opp i gjennom årene og det har slått meg:

De bruker alltid samme ringelyd på mobiltelefonene!

Wallander, Maria Wern, Fjallbacka mordene og Broen er de jeg husker sånn i farta.

Er det noen andre som har tenkt på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke tenkt så mye på det, men kanskje de undervurderer seerne sine og tror de må ha den lyden for at de skal forstå at det ringer?

Eventuelt at det er litt snikreklame fra mobilleverandøren ;)

Skrevet

Jeg har heller ikke tenkt over dette. Men jeg er enda på stadiet om at jeg haaater Nokia lyden og de andre bryr jeg meg lite om :P

Skrevet

Vel, jeg så på Fjellbacka i går. Og jeg er da en av de dumme seerne som ikke skjønte at mobilen ringte... Jeg trodde det var fasttelefonen, for sånn ringelyd var det. Så hvis det er lyden de bruker i alle seriene så bør de altså bytte lyd!

Skrevet

Det er den ringelyden som politifolkene har som er lik.

*Snakk om å henge seg opp i bagateller.."

Skrevet

Hvor mange svensker må til å skifte ringetone??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...