Lurifaxa Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har en ferdigsydd gardinlengde jeg ønsker å splitte opp til to gardinlengder. (Splitte på langs) Hvordan går jeg frem for å gjøre dette på en enklest mulig måte uten at det blir skakt og/eller ugjavnt.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Jeg ville lagt lengden dobbel og festet godt med nåler. Så ville jeg ha klipt topp og bunn først. Løsnet 1-2 cm av foldene oppe og nede(muligens mer jobb oppe hvis det er mer der) og lagt dobbelt med en gang og satt på nåler. Deretter sydd slik at den "grove" kanten blir sydd inn. Så må du sy over foldelinjen for å stoppe tråden fra å rakne etter hvert. Alternativt å ta sikksakk langs hele langsiden med en gang før du syr kanten. (jeg bruker ikke å gjøre det, men dobbeltbretter stoffet i stedet for å få fin bakside) Anonymous poster hash: 1aa28...74d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Lever den inn til prinsess eller kid, de fikser det for en billig peng. Anonymous poster hash: 3de04...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå