Gå til innhold

Kan man få kynnere i uke 13?


Sint naken biltyv

Anbefalte innlegg

Er 13 uker og noen dager nå. Har mye vondt i magen. Føles som kynnere. Men med de to andre fikk jeg det ikke før mye senere. Kan det være kynnere allerede nå? Og hvor tidlig kan man kjenne spark? Å det er så spennende med en baby til 💕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du egentlig? Har alltid tenkt du er i 20-årene.. men mulig jeg tar feil?? Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt



Anonymous poster hash: c9faf...311
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du egentlig? Har alltid tenkt du er i 20-årene.. men mulig jeg tar feil?? Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt Anonymous poster hash: c9faf...311

Hva har det med saken å gjøre? Er passe gammel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg hadde det, visste bare ikke hva det var.

Da er det vel kanskje ikke noe å ta en ny privat ultralyd for. Ser ut som det kan være normalt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere har man hele svangerskapet, men det er vanlig å kjenne det tidligere og tidligere for hvert svangerskap fordi man vet mer hvordan det kjennes. Akkurat som man gjerne kjenner liv tidligere og tidligere for hvert svangerskap.

 

Du kan godt kjenne kynnere nå.



Anonymous poster hash: 4039a...f10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kynnere har man hele svangerskapet, men det er vanlig å kjenne det tidligere og tidligere for hvert svangerskap fordi man vet mer hvordan det kjennes. Akkurat som man gjerne kjenner liv tidligere og tidligere for hvert svangerskap. Du kan godt kjenne kynnere nå. Anonymous poster hash: 4039a...f10

Takk for fint svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...