Gå til innhold

hvorfor går menn inn på damers profiler uten å ha kontakt med dem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er feks. Kjæresten inn på ei anna jente sin profil på facebook "uten grunn"?

 

Anonymous poster hash: cc78c...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor går damer på kjøpesenteret og kikker i butikker uten å kjøpe noe?



Anonymous poster hash: fca14...e6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går inn i en butikk i tilfelle det er noe jeg fikk lyst på, er det ikke det går jeg ut uten å kjøpe noe. Så da en mann går inn på en jente sin profil er det for og se på noe han har lyst på men ikke kan røre?

 

Anonymous poster hash: cc78c...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Den dagen menn slutter å se på fine damer så har de skiftet fil.

Jeg kikker da også på andre menn og sender flørtende blikk, men stalker ikke profilene deres da.



Anonymous poster hash: 9a931...7d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit når man er i et forhold, på meg selv kjenner jeg at jeg ikke liker det når det er ved hensikt for at han liker denne personen.

 

Anonymous poster hash: cc78c...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det ligger litt til hans personlighet. Og at sånne menn muligens har større tilbøyelighet til å være utro fram i tid. Den dagen dama blir litt gnien på sex, viser mindre oppmerksomhet, eller forelskelsen går over.

 

 

 



Anonymous poster hash: 9b5c4...e84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært utroslap i historien våres fra før av. Er vel derfor jeg ikke liker det.

 

Men er det vanlig at menn sikler på andre jenters profiler? Noe jeg bare må akseptere.?

 

Jeg titter selv innom andre sine profiler hvis de legger meg til som venn for og vite hvem det er. Men ikke de jeg allerede er venn med.

 

Anonymous poster hash: cc78c...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært utroslap i historien våres fra før av. Er vel derfor jeg ikke liker det.

 

Men er det vanlig at menn sikler på andre jenters profiler? Noe jeg bare må akseptere.?

 

Jeg titter selv innom andre sine profiler hvis de legger meg til som venn for og vite hvem det er. Men ikke de jeg allerede er venn med.

 

Anonymous poster hash: cc78c...747

 

Jeg hadde ikke brydd meg hvis min mann gjorde det. Men vi har vært sammen i mange mange år, og stoler 100% på ham. Fristelser har han gått forbi flere ganger og bevist at han bare vil ha meg.

Du må vel nesten vurdere om du klarer å stole 100% på ham? Kommer han til å motstå en ny fristelse?

#6

 

Anonymous poster hash: 9b5c4...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns det er overreagere til de grader ;) Eg er ofte innpå profiler til både kvinner og menn bare for å se, uten at eg ser etter noke spesielt. Tidsfordriv kanskje? Kan ikkje akkurat begrense en mann så masse at han ikkje kan gå på en annen jente sin profil uten at det skal oppstå reaksjoner. Meir sansynlig at han blir dritlei kontrolleringa enn at han er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...