Gå til innhold

narmalt at 2 åring piper/hveser i brystet ved forkjølelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller er det trolig bronkitt da? Har hatt feber i 2 dager, har ikke det i dag. Allmenntilstand bra. Men det piper/hveser ved utpust og hun hoster. Renner også i nesen, men ikke særlig tett. Må jeg sjekke hos lege?

 

Anonymous poster hash: d2ab2...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bronkitt er det mye hosting. Vår sliter med astma kun når hun er forkjøla eller det er veldig kaldt. Ellers merker vi ikke noe til astmaen, men ved forkjølelse kan det pipe og hvese noe voldsomt i brystet og ho hoster en del på nettene da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. håper ikke det er astma:/ hvordan utredet de dette? Må gjerne ta meg en tur å sjekke....hun har ikke hatt denne pipingen før ved forkjølelse (har vert mye syk med dette dette halvåret, første år i bhagen).

 

Anonymous poster hash: d2ab2...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dere noe til astmaen utenom ved forkjølelse? Beklager mye spørsmål; ) hi

 

Anonymous poster hash: d2ab2...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi merker kun astmaen ved forkjølelse og når det veldig kaldt. Ikke ellers. Bruker medisinene så sjeldent at akkurat nå vet jeg faktisk ikke hvor de er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja merker det godt, han må ha medisiner hele tiden, vi fant det ut pga hver gang han var forkjølet,sov eller lekte,så pustet han tung,kom pipe lyder og han måtte inn hver gang han fikk en forkjølelse og når han nærmet seg året tok de en rette tester og fant derfra at han hadde det



Anonymous poster hash: a0a88...965
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...