Gå til innhold

Biopsisvar etter kolonskopi. Hvor lenge måtte du vente?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Har gjort en kolonskopi og gastroskopi.

Legen på sykehuset sa han skulle ringe meg når svaret kom, men glemte å spørre om hvor lang tid det tar for svaret kommer......

 

Noen som har gjort det og husker sånn ca hvor lang tid det tok? er det ca 2 uker?



Anonymous poster hash: c525e...a79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvor lang tid det tar før lege ringer. Men selve svaret på biopsien er klar etterca 2 uker, ja. Ville ventet et par dager, og så ringt og spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos privat lege og tok coloskopiundersøkelse. Prøve svaret fikk jeg etter en uke. Men, han var allerede klar over svaret. Så jeg fikk ny time en uke senere og ble anbefalt å ta med noen når jeg fikk resultatet.

 

Om han fikk prioritert mine prøver pga min unge alder og at han var sikker på at det var kreft veit jeg ikke. Men, for min del så gikk ikke det meir en nøyaktig en uke.

 

Anonymous poster hash: 075b8...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhenger av hvilken hastegrad de har satt på prøvene og hvor travelt de har det på patologen (de som skal se på prøven), og hvilke undersøkelser de skal gjøre.



Anonymous poster hash: ce15b...492
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos privat lege og tok coloskopiundersøkelse. Prøve svaret fikk jeg etter en uke. Men, han var allerede klar over svaret. Så jeg fikk ny time en uke senere og ble anbefalt å ta med noen når jeg fikk resultatet.

 

Om han fikk prioritert mine prøver pga min unge alder og at han var sikker på at det var kreft veit jeg ikke. Men, for min del så gikk ikke det meir en nøyaktig en uke.

 

Anonymous poster hash: 075b8...5e0

Huff, colon cancer er veldig uvanlig for unge mennesker, hvordan har det gått med deg?

 

Visuelt så det greit ut, bare noen kontroll biopsier, så blir vel vanlig ventetid.

Og skal jo være glad for at det ikke er noen funn, men jeg blir jo ikke i bedre form av den grunn😖

 

Anonymous poster hash: c525e...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...