Gå til innhold

Evigvarende forkjølelse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er "aldri" forkjøla, men i vinter har jeg stort sett hostet siden før jul. Jeg er knapt ferdig med den siste forkjølelsen før det er på an igjen, og jeg hoster og hoster, spesielt om nettene. Har sjekket meg hos lege, uten at de finner noe spesielt annet enn "bare" forkjøla.

 

Hjelp meg, noen, enten med trøst om at jeg ikke er den eneste, eller aller helst med gode råd!



Anonymous poster hash: be136...ed3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg er "aldri" forkjøla, men i vinter har jeg stort sett hostet siden før jul. Jeg er knapt ferdig med den siste forkjølelsen før det er på an igjen, og jeg hoster og hoster, spesielt om nettene. Har sjekket meg hos lege, uten at de finner noe spesielt annet enn "bare" forkjøla.

 

Hjelp meg, noen, enten med trøst om at jeg ikke er den eneste, eller aller helst med gode råd!

 

Anonymous poster hash: be136...ed3

 

Samme her. Våkner ofte med vondt i halsen og så gir det seg utover dagen- før jeg våkner neste morgen. Har hatt en grusom hoste, men den har gitt seg noe nå. Men er kronisk snørrete denne vinteren, og akkurat nå har jeg vondt i bihulene- atter en gang. Kjennes ut som noen som prøver å banke ut tennene mine:/

 

Anonymous poster hash: 358a9...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har vært sånn i vinter - ikke så mye hoste men så og si kronisk tett eller rennende nese... Utrolig plagsomt i lengden .... Har vurdert en tur til legen, men ikke kommet så langt enda ;)

 

Anonymous poster hash: 0462a...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...