Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Og han som bulket den nekter å påta seg skyld! Han har kjørt inn i min sidededør mens jeg sto stille. Han påstår at jeg har kjørt og han sto stille. Hvordan jeg skulle klare å kjøre sidelengs må gudene vite... Saken er nokså åpenbar, men forsikringsselskapet vil ikke hjelpe meg! Så lenge motparten bestrider saken gjør de ingenting! Hjelp kjære damer! hva kan jeg gjøre??? Anonymous poster hash: 6f4d8...ac4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Anmeld saken til politiet. Anonymous poster hash: 86f18...948
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Du må jo kreve noe av selskapet ditt. Jeg tipper motpart har samme forsikringsselskap, da skjer gjerne ting som dette. Sjekk det ut. Anmeld saken til politiet og kontakt forsikringsklagenemda om ikke selskapet ditt tar saken opp. De må jo se at det er sannsynlig at du ikke har kjørt sidelengs inn i sidemannen.. Anonymous poster hash: f9ad3...2ac
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Det er mulig å bulke siden, selv om den andre står i ro, om du tar en krapp sving rundt den andre bilen. Anonymous poster hash: efbfc...4af
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Takk for svar! Hva kan politiet gjøre? Trodde ikke de brydde seg? Det er umulig å kjøre sidelengs der dette skjedde. Jeg har bilde av situasjonen som viser dette. HI Anonymous poster hash: 6f4d8...ac4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 En anmeldelse til politiet vil kunne få fortgang på forsikringssaken. De vil nok i alle fall kalle ham inn til samtale, og så blir dere sikkert henvist til konfliktrådet. Han vil jo antakelig får litt problemer med å få historien til å holde vann. Anonymous poster hash: f9ad3...2ac
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 En anmeldelse til politiet vil kunne få fortgang på forsikringssaken. De vil nok i alle fall kalle ham inn til samtale, og så blir dere sikkert henvist til konfliktrådet. Han vil jo antakelig får litt problemer med å få historien til å holde vann. Anonymous poster hash: f9ad3...2ac Takk for svar! Da har jeg noe å gå videre med! HI Anonymous poster hash: 6f4d8...ac4
Våryr ✿ Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Det er jo helt håpløst dersom man kan kjøre på noen, nekte og så slippe unna. Håper det ordner seg! Var det noen vitner? Håper politiet tar tak i saken! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Beklager å si det, men er redd du må ta det på din kappe. Bilen til min far ble bulket skikkelig, han hadde parkert og var ikke der engang. Vitner fortalte at et vogntog hadde kjørt inn i bilen. Klarte å spore opp sjåføren, vogntoget ble tatt prøver av og sjåføren ble innkalt til avhør. Så henla politiet saken, og min far ble den store taperen. Anonymous poster hash: ceb44...af9
Nodisc Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Skjønner ikkje koffer forsikringsselskapet ikkje vil hjelpe? Der eg jobbe måtte begge parter skriver skademelding, så la dei gjerne med bilde eller tegning av korleis det gikk for seg eller en meir utdjupande forklaring enn ka det er plass til på skademeldingen, så er det videre opptil skadekontoret og vurdere kem som er skyld og kem si forsikring som skal dekke skaden. Ka forsikringselskap har du?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Gjensidige eller? Anonymous poster hash: e0e1f...1f1
Gjest Husfrua Skrevet 18. februar 2014 #13 Skrevet 18. februar 2014 Poengløst å anmelde det til politiet. De har ikke ressurser til å følge opp en slik anmeldelse. Vil tro dere har samme forsikringsselskap, og de ønsker skylddeling.Eneste som funker i dette tilfelle vil være en advokat.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #14 Skrevet 18. februar 2014 Gjensidige eller? Anonymous poster hash: e0e1f...1f1 Ja, faktisk! Hatt problemer med dem du også? Dessverre ingen vitner. Men jeg har som sagt bilde av situasjonen, og den er ikke til å kunne misforstås. Anonymous poster hash: 6f4d8...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå