Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann liker Jean Paul, men jeg klarer ikke lukta. Blir kvalm og uvel, synes den lukter helt jævlig.
Har lovet å hjelpe han å finne noe nytt, så da starter jeg med å sjekke ut hva deres mann bruker, og om dere selvsagt liker lukta :)

Anonymous poster hash: 10c7f...423
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aqua( georgio Armani) den er sexy! Liker heller ikke jean paul blir for kvalmende. Eternity er og god

Skrevet

Chanel Home Sport (den flasken i børstet stål) Lukter nydelig!

Og Abercrombie & Fitch , den er helt fantastisk!!!!

Skrevet

Mannen min brukte den Dieselflaska som er forment som en knyttneve før jeg ble gravid, og da var jeg kjempe fornøyd med den, men etter jeg ble gravid har jeg fått helt fullstendig stygga på den og kaster opp om han bruker den, så jeg kjøpte en ny en til han som er litt mildere. Tror det er den orginale hugo boss, den er supergod :) Hugo Boss energise (?) er også veldig god :)

Skrevet

Van gils' between the sheets.

Digger den lukta :) Selv som gravid likte jeg den.

Skrevet

Mannen min brukte Jean Paul Gaultier før, men den fikk jeg hodepine av så den måtte han slutte å bruke. Nå bruker han Aqua di Gio, og lukter kjempegodt (og gir meg ikke hodepine) :)

Anonymous poster hash: bc81f...262
Skrevet (endret)

"Égoiste" fra Chanel *sukk*

:) Den lukter sååå godt!

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Van gils' between the sheets.

Digger den lukta :) Selv som gravid likte jeg den.

Tror det er samme som mannen bruker en gang i blant

Skrevet

Dior Fahrenheit 0, den hvite. Aqua di gio. Davidoff Cool water. Boss elements. Friske og gode, ikke for tunge. Den fahrenheit fra Dior er min favoritt, bruker den faktisk selv innimellom.

Skrevet

Hugo Boss element lukter deilig. Men behøver jo nødvendigvis ikke gjøre det på alle :)

Skrevet

Moods of Norway akkurat nå for tiden :) veldig god!

Anonymous poster hash: c7a48...0b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...