Ugl@ ruger... Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Et foster som turnet rundt!!!!! Hipp hipp hurra!!! Fastlegen har fått ultralyd apparat, kunne ikke blitt mer gledelig overrasket. Sola skinner, for en herlig dag!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Det må være elsk for alle her inne tror jeg
LanzaroteJenta Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Hurra for deg og turnende foster Her tusler jeg rundt som jeg pleier. Lillebror har sovnet for formiddagsduppen sin, og jeg har løpt over alle flater med klut. Jeg fant en hel eske med klær etter storebror som nå er vasket og henger til tørk. Kaffe!
Ugl@ ruger... Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2014 Enda mere elsk, ungene har nå sett rart på mens mora har jubla og hoppa veldig ivrig og enusiastisk i sofan under skiskytinga. Minsta på snart 7 år spekulerte på hvorfor mamma var helt " koko", mens storesøstra svarte at voksne blir jo helt gærne av OL....de har helt klart et poeng... Men for en dag!!!!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Jeg gleder meg på dine vegne Her er det ingen elsk, what so ever, i dag... Hrmf!
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg
Ugl@ ruger... Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Huff, kjedelig slike kjipe dager. Hadde en skikkelig dårlig dag i går, var sur helt til jeg la meg.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Vil han ikke ha deg? Har du snakket med han om det? Klem 💐
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Huff, kjedelig slike kjipe dager. Hadde en skikkelig dårlig dag i går, var sur helt til jeg la meg. Bra at dagen i dag er bedre da
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Vil han ikke ha deg? Har du snakket med han om det? Klem Tja det er egentlig en lang historie. Det har vart siden nyttår. Han er en som gjerne vil ha sex hver dag. Etter nyttår har det vært 1-2 ganger i uka max! Jeg har kanskje ikke merka det før, siden han er bortreist i ukene. Jeg har sagt litt småting om det. At jeg synes det er litt rart og tullet litt med han, men får jo selvfølgelig ikke noe svar. Jeg skrev jo her inne at jeg tok s(t)aken i egne hender på søndag. Var tidlig ute med å advare han i går om at jeg skulle gjenta det. Hva skjer? Han legger seg når jeg har sovnet.. Selv om han har klagd på at vi er for sene i seng, han så ikke på noe spesielt, og vi legger oss vanligvis sammen. Takk, trenger en klem i dag
*Miss Marple* Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Vil han ikke ha deg? Har du snakket med han om det? Klem Tja det er egentlig en lang historie. Det har vart siden nyttår. Han er en som gjerne vil ha sex hver dag. Etter nyttår har det vært 1-2 ganger i uka max! Jeg har kanskje ikke merka det før, siden han er bortreist i ukene. Jeg har sagt litt småting om det. At jeg synes det er litt rart og tullet litt med han, men får jo selvfølgelig ikke noe svar. Jeg skrev jo her inne at jeg tok s(t)aken i egne hender på søndag. Var tidlig ute med å advare han i går om at jeg skulle gjenta det. Hva skjer? Han legger seg når jeg har sovnet.. Selv om han har klagd på at vi er for sene i seng, han så ikke på noe spesielt, og vi legger oss vanligvis sammen. Takk, trenger en klem i dag Huff, kjipeste følelsen beste rådet er kommunikasjon, kanskje er det noe han sliter med. Eller så er han kanskje trøtt. Ofte er det heldigvis ikke så ille som man frykter. Sender en diger trøsteklem.
Ziva Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Dagens elsk - vinterferie!! Klokken er 14.34 og vi tusler fremdeles rundt i pysj.
*Miss Marple* Skrevet 18. februar 2014 #13 Skrevet 18. februar 2014 Enda mere elsk, ungene har nå sett rart på mens mora har jubla og hoppa veldig ivrig og enusiastisk i sofan under skiskytinga. Minsta på snart 7 år spekulerte på hvorfor mamma var helt " koko", mens storesøstra svarte at voksne blir jo helt gærne av OL....de har helt klart et poeng... Men for en dag!!!! Det var utrolig gode nyheter! Hurra for ultralyd og hurra for lille gullet som turnet for mamma'n sin. Her gikk det også ganske heftig for seg under skiskytinga, og da jeg 'kom til meg selv' etter målgang, att jeg på kne foran tvskjermen og 10 cm foran meg sto lille helt alvorlig og kikket rett på meg. Hun trodde tydelig at mamma hadde klikka helt men ble ikke redd, da, heldigvis Ellers er min dags elsk nye briller, jeg ser skikkelig kul ut med de Og dagens hat er hundebæsj. På vinterklær.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2014 #14 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Vil han ikke ha deg? Har du snakket med han om det? Klem Tja det er egentlig en lang historie. Det har vart siden nyttår. Han er en som gjerne vil ha sex hver dag. Etter nyttår har det vært 1-2 ganger i uka max! Jeg har kanskje ikke merka det før, siden han er bortreist i ukene. Jeg har sagt litt småting om det. At jeg synes det er litt rart og tullet litt med han, men får jo selvfølgelig ikke noe svar. Jeg skrev jo her inne at jeg tok s(t)aken i egne hender på søndag. Var tidlig ute med å advare han i går om at jeg skulle gjenta det. Hva skjer? Han legger seg når jeg har sovnet.. Selv om han har klagd på at vi er for sene i seng, han så ikke på noe spesielt, og vi legger oss vanligvis sammen. Takk, trenger en klem i dag Huff, kjipeste følelsen beste rådet er kommunikasjon, kanskje er det noe han sliter med. Eller så er han kanskje trøtt. Ofte er det heldigvis ikke så ille som man frykter. Sender en diger trøsteklem. Ja kanskje det er ditt eller kanskje det er datt.. Vanskelig å vite. Har jo null tillit til han så vet ikke om det er vits å prate med dem en gang.. Takk for klemmen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. februar 2014 #15 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Vil han ikke ha deg? Har du snakket med han om det? Klem Tja det er egentlig en lang historie. Det har vart siden nyttår. Han er en som gjerne vil ha sex hver dag. Etter nyttår har det vært 1-2 ganger i uka max! Jeg har kanskje ikke merka det før, siden han er bortreist i ukene. Jeg har sagt litt småting om det. At jeg synes det er litt rart og tullet litt med han, men får jo selvfølgelig ikke noe svar. Jeg skrev jo her inne at jeg tok s(t)aken i egne hender på søndag. Var tidlig ute med å advare han i går om at jeg skulle gjenta det. Hva skjer? Han legger seg når jeg har sovnet.. Selv om han har klagd på at vi er for sene i seng, han så ikke på noe spesielt, og vi legger oss vanligvis sammen. Takk, trenger en klem i dag Huff, kjipeste følelsen beste rådet er kommunikasjon, kanskje er det noe han sliter med. Eller så er han kanskje trøtt. Ofte er det heldigvis ikke så ille som man frykter. Sender en diger trøsteklem. Ja kanskje det er ditt eller kanskje det er datt.. Vanskelig å vite. Har jo null tillit til han så vet ikke om det er vits å prate med dem en gang.. Takk for klemmen Æsj, så kjedelig! Det kan jo være så enkelt som at han er stressa, eller bare det at dere jo har vært sammen en stund. Eller kanskje han er sliten? Er jo ikke alltid denne staken funker som den skal og bør når mannfolka er det, er han redd for det, kanskje? Snakk med ham rolig om det, uten å mase og "krype". For kanskje han bare blir lei av mer mas, da blir det jo enda mer fokus rundt hans manglende initiativ. Men jeg skjønner jo at du lurer når dere har den historien dere har, og han også jobber borte. Her er vi som nevnt før inneforstått med at det er rolig på den fronten akkurat nå som ungene er syke og alt, men ingen hadde nok sagt nei takk om sjansen bød seg. Satser på det går seg til for dere.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. februar 2014 #16 Skrevet 18. februar 2014 Forøvrig har jeg en elsk: - Mannen som knotet noe voldsomt og holdt på i nesten en hel time med å perle "gullmedalje" til jentungen- hun har jo gått glipp av konkurranser og medaljeutdeling i barnehagen pga sykdommen. Så her perlet han en diger medalje av gullperler, med tallet 1 i knæsj rosa. Så festet han på tau og premierte snuppa for å være så flink å ta medisinen sin. - Mannen igjen, som satt og sippet her i sted over teksten til sangen "Far" av Trond Viggo Torgersen. - Mine foreldre, som kom innom med kanelsnurrer, smoothies og sjokolademelk til snuppelure. Fine familien min. Alle sammen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2014 #17 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Vil han ikke ha deg? Har du snakket med han om det? Klem Tja det er egentlig en lang historie. Det har vart siden nyttår. Han er en som gjerne vil ha sex hver dag. Etter nyttår har det vært 1-2 ganger i uka max! Jeg har kanskje ikke merka det før, siden han er bortreist i ukene. Jeg har sagt litt småting om det. At jeg synes det er litt rart og tullet litt med han, men får jo selvfølgelig ikke noe svar. Jeg skrev jo her inne at jeg tok s(t)aken i egne hender på søndag. Var tidlig ute med å advare han i går om at jeg skulle gjenta det. Hva skjer? Han legger seg når jeg har sovnet.. Selv om han har klagd på at vi er for sene i seng, han så ikke på noe spesielt, og vi legger oss vanligvis sammen. Takk, trenger en klem i dag Huff, kjipeste følelsen beste rådet er kommunikasjon, kanskje er det noe han sliter med. Eller så er han kanskje trøtt. Ofte er det heldigvis ikke så ille som man frykter. Sender en diger trøsteklem. Ja kanskje det er ditt eller kanskje det er datt.. Vanskelig å vite. Har jo null tillit til han så vet ikke om det er vits å prate med dem en gang.. Takk for klemmen Æsj, så kjedelig! Det kan jo være så enkelt som at han er stressa, eller bare det at dere jo har vært sammen en stund. Eller kanskje han er sliten? Er jo ikke alltid denne staken funker som den skal og bør når mannfolka er det, er han redd for det, kanskje? Snakk med ham rolig om det, uten å mase og "krype". For kanskje han bare blir lei av mer mas, da blir det jo enda mer fokus rundt hans manglende initiativ. Men jeg skjønner jo at du lurer når dere har den historien dere har, og han også jobber borte. Her er vi som nevnt før inneforstått med at det er rolig på den fronten akkurat nå som ungene er syke og alt, men ingen hadde nok sagt nei takk om sjansen bød seg. Satser på det går seg til for dere. Takk! Håper også det. Er så lei av at det er annerledes. Får bare leve uten sex da enn så lenge :/
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2014 #18 Skrevet 18. februar 2014 Forøvrig har jeg en elsk: - Mannen som knotet noe voldsomt og holdt på i nesten en hel time med å perle "gullmedalje" til jentungen- hun har jo gått glipp av konkurranser og medaljeutdeling i barnehagen pga sykdommen. Så her perlet han en diger medalje av gullperler, med tallet 1 i knæsj rosa. Så festet han på tau og premierte snuppa for å være så flink å ta medisinen sin. - Mannen igjen, som satt og sippet her i sted over teksten til sangen "Far" av Trond Viggo Torgersen. - Mine foreldre, som kom innom med kanelsnurrer, smoothies og sjokolademelk til snuppelure. Fine familien min. Alle sammen. For en herlig elsk!
Ugl@ ruger... Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Vil han ikke ha deg? Har du snakket med han om det? Klem Tja det er egentlig en lang historie. Det har vart siden nyttår. Han er en som gjerne vil ha sex hver dag. Etter nyttår har det vært 1-2 ganger i uka max! Jeg har kanskje ikke merka det før, siden han er bortreist i ukene. Jeg har sagt litt småting om det. At jeg synes det er litt rart og tullet litt med han, men får jo selvfølgelig ikke noe svar. Jeg skrev jo her inne at jeg tok s(t)aken i egne hender på søndag. Var tidlig ute med å advare han i går om at jeg skulle gjenta det. Hva skjer? Han legger seg når jeg har sovnet.. Selv om han har klagd på at vi er for sene i seng, han så ikke på noe spesielt, og vi legger oss vanligvis sammen. Takk, trenger en klem i dag Huff, kjipeste følelsen beste rådet er kommunikasjon, kanskje er det noe han sliter med. Eller så er han kanskje trøtt. Ofte er det heldigvis ikke så ille som man frykter. Sender en diger trøsteklem. Ja kanskje det er ditt eller kanskje det er datt.. Vanskelig å vite. Har jo null tillit til han så vet ikke om det er vits å prate med dem en gang.. Takk for klemmen Æsj, så kjedelig! Det kan jo være så enkelt som at han er stressa, eller bare det at dere jo har vært sammen en stund. Eller kanskje han er sliten? Er jo ikke alltid denne staken funker som den skal og bør når mannfolka er det, er han redd for det, kanskje? Snakk med ham rolig om det, uten å mase og "krype". For kanskje han bare blir lei av mer mas, da blir det jo enda mer fokus rundt hans manglende initiativ. Men jeg skjønner jo at du lurer når dere har den historien dere har, og han også jobber borte. Her er vi som nevnt før inneforstått med at det er rolig på den fronten akkurat nå som ungene er syke og alt, men ingen hadde nok sagt nei takk om sjansen bød seg. Satser på det går seg til for dere. Takk! Håper også det. Er så lei av at det er annerledes. Får bare leve uten sex da enn så lenge :/ Får håpe det snur snart. Sex- tørke er kjedelig, særlig hvis man ikke vet hvorfor. Hadde en periode vi også, det var i startfasen av firmaet, mye stress, bekymringer osv. Men det gikk seg til. Ikke gi ham opp, prøv å snakk og forsøk uten anklager. Menn har perioder de også med manglende lyst og overskudd.
Musemorbr / Skrevet 18. februar 2014 #20 Skrevet 18. februar 2014 Forøvrig har jeg en elsk: - Mannen som knotet noe voldsomt og holdt på i nesten en hel time med å perle "gullmedalje" til jentungen- hun har jo gått glipp av konkurranser og medaljeutdeling i barnehagen pga sykdommen. Så her perlet han en diger medalje av gullperler, med tallet 1 i knæsj rosa. Så festet han på tau og premierte snuppa for å være så flink å ta medisinen sin. - Mannen igjen, som satt og sippet her i sted over teksten til sangen "Far" av Trond Viggo Torgersen. - Mine foreldre, som kom innom med kanelsnurrer, smoothies og sjokolademelk til snuppelure. Fine familien min. Alle sammen. Å herlighet... hormonene mine løper løpsk av å lese dette. Noe så ufattelig rørende! <3 Elsk: Mann som er lykkelig som et barn over å få Harley i garasjen igjen. Endelig kommet igjennom på tlf på føden, og fått fullført journalskriving, etter å ha ringt i en uke. Fin jordmortime i dag. Deilig å bli behandlet som en normal gravid, med frisk baby. Alt ekstra styr er jo overstått. Kynnere! Harde, lange kynnere som sier at kroppen jobber og snart er klar. <3 Hat: Jeg har brukt is som bestikkelse for å få litt stillhet og ro til å ringe føden. Dominoefekten gjør at jeg vet legginga blir litt av en utfordring.
Gjest Fru Banderas Skrevet 18. februar 2014 #21 Skrevet 18. februar 2014 Elsk: Få betalt for å stikke fingre inn i hestenesebor Hat: Tom for melk, dvs. akkurat nok til én te til, men jeg vet da at én te ikke holder mellom nå og morgen formiddag. (Jada..Kiwi er ca. 5 minutters rolig gange herfra men jeg gidder ikke)
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2014 #22 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Vil han ikke ha deg? Har du snakket med han om det? Klem Tja det er egentlig en lang historie. Det har vart siden nyttår. Han er en som gjerne vil ha sex hver dag. Etter nyttår har det vært 1-2 ganger i uka max! Jeg har kanskje ikke merka det før, siden han er bortreist i ukene. Jeg har sagt litt småting om det. At jeg synes det er litt rart og tullet litt med han, men får jo selvfølgelig ikke noe svar. Jeg skrev jo her inne at jeg tok s(t)aken i egne hender på søndag. Var tidlig ute med å advare han i går om at jeg skulle gjenta det. Hva skjer? Han legger seg når jeg har sovnet.. Selv om han har klagd på at vi er for sene i seng, han så ikke på noe spesielt, og vi legger oss vanligvis sammen. Takk, trenger en klem i dag Huff, kjipeste følelsen beste rådet er kommunikasjon, kanskje er det noe han sliter med. Eller så er han kanskje trøtt. Ofte er det heldigvis ikke så ille som man frykter. Sender en diger trøsteklem. Ja kanskje det er ditt eller kanskje det er datt.. Vanskelig å vite. Har jo null tillit til han så vet ikke om det er vits å prate med dem en gang.. Takk for klemmen Æsj, så kjedelig! Det kan jo være så enkelt som at han er stressa, eller bare det at dere jo har vært sammen en stund. Eller kanskje han er sliten? Er jo ikke alltid denne staken funker som den skal og bør når mannfolka er det, er han redd for det, kanskje? Snakk med ham rolig om det, uten å mase og "krype". For kanskje han bare blir lei av mer mas, da blir det jo enda mer fokus rundt hans manglende initiativ. Men jeg skjønner jo at du lurer når dere har den historien dere har, og han også jobber borte. Her er vi som nevnt før inneforstått med at det er rolig på den fronten akkurat nå som ungene er syke og alt, men ingen hadde nok sagt nei takk om sjansen bød seg. Satser på det går seg til for dere. Takk! Håper også det. Er så lei av at det er annerledes. Får bare leve uten sex da enn så lenge :/ Får håpe det snur snart. Sex- tørke er kjedelig, særlig hvis man ikke vet hvorfor. Hadde en periode vi også, det var i startfasen av firmaet, mye stress, bekymringer osv. Men det gikk seg til. Ikke gi ham opp, prøv å snakk og forsøk uten anklager. Menn har perioder de også med manglende lyst og overskudd. Ja vi er jo ikke i startfasen, men er midt i investeringer for en del penger.. Men dette har jo ikke vært så vidt jeg vet et tema siden nyttår. Det var som en bryter. Med hans bakgrunn er det jo ikke akkurat vanskelig å tenke utroskap heller. Han skylder på meg, at jeg aldri tar initiativet eller hva det heter.. Når jeg sier det rett ut at jeg vil ha sex i dag også, og han velger å legge seg etter meg, hvem unngår hvem da? Og mange dager før han dro ut på jobb etter nyttår la han seg etter meg. Det var da det hele startet. Jeg kan lett bruke 1/2 time fra jeg går fra sofaen til jeg går i seng. Og sovner sjelden etter 5 min. Så det er jo ikke det at jeg løp i seng og sov når han kom. Dessuten la han opp til noe 5/7 kvelder før. Nå 1/10-20. Jeg har ikke lyst å være skyld i det, for jeg er glad i sex og savner det etter et par dager, men har jo langt fra lyst å presse meg på når han ikke vil ha meg eller tenner på meg. Jepp får snakke med han ikveld, hvis han kommer før jeg legger meg. Så får jeg vel skyld i at jeg ødelegger det lille som er igjen av kvelden hans siden de 2 som var på prøvetid hos han sluttet og for hjem nå. Han er vel neppe i humør til det da..
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2014 #23 Skrevet 18. februar 2014 Elsk: Få betalt for å stikke fingre inn i hestenesebor Hat: Tom for melk, dvs. akkurat nok til én te til, men jeg vet da at én te ikke holder mellom nå og morgen formiddag. (Jada..Kiwi er ca. 5 minutters rolig gange herfra men jeg gidder ikke) Du kan få melk av meg. Kjøpte 6 liter på butikken i dag, har vel 7-8 liter liggende Melk er viktig! Eller kan du kjøre bort.. hvis du har bil. Du har ikke bailyes da? Det er jo nesten som sjokolademelk i alle fall
Ugl@ ruger... Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #24 Skrevet 18. februar 2014 Lite med elsk her også, men er glad på dine vegne ugla Her er det mer frustrasjon.. Forstår ikke hvorfor mannen ikke vil ha meg Vil han ikke ha deg? Har du snakket med han om det? Klem Tja det er egentlig en lang historie. Det har vart siden nyttår. Han er en som gjerne vil ha sex hver dag. Etter nyttår har det vært 1-2 ganger i uka max! Jeg har kanskje ikke merka det før, siden han er bortreist i ukene. Jeg har sagt litt småting om det. At jeg synes det er litt rart og tullet litt med han, men får jo selvfølgelig ikke noe svar. Jeg skrev jo her inne at jeg tok s(t)aken i egne hender på søndag. Var tidlig ute med å advare han i går om at jeg skulle gjenta det. Hva skjer? Han legger seg når jeg har sovnet.. Selv om han har klagd på at vi er for sene i seng, han så ikke på noe spesielt, og vi legger oss vanligvis sammen. Takk, trenger en klem i dag Huff, kjipeste følelsen beste rådet er kommunikasjon, kanskje er det noe han sliter med. Eller så er han kanskje trøtt. Ofte er det heldigvis ikke så ille som man frykter. Sender en diger trøsteklem. Ja kanskje det er ditt eller kanskje det er datt.. Vanskelig å vite. Har jo null tillit til han så vet ikke om det er vits å prate med dem en gang.. Takk for klemmen Æsj, så kjedelig! Det kan jo være så enkelt som at han er stressa, eller bare det at dere jo har vært sammen en stund. Eller kanskje han er sliten? Er jo ikke alltid denne staken funker som den skal og bør når mannfolka er det, er han redd for det, kanskje? Snakk med ham rolig om det, uten å mase og "krype". For kanskje han bare blir lei av mer mas, da blir det jo enda mer fokus rundt hans manglende initiativ. Men jeg skjønner jo at du lurer når dere har den historien dere har, og han også jobber borte. Her er vi som nevnt før inneforstått med at det er rolig på den fronten akkurat nå som ungene er syke og alt, men ingen hadde nok sagt nei takk om sjansen bød seg. Satser på det går seg til for dere. Takk! Håper også det. Er så lei av at det er annerledes. Får bare leve uten sex da enn så lenge :/ Får håpe det snur snart. Sex- tørke er kjedelig, særlig hvis man ikke vet hvorfor. Hadde en periode vi også, det var i startfasen av firmaet, mye stress, bekymringer osv. Men det gikk seg til. Ikke gi ham opp, prøv å snakk og forsøk uten anklager. Menn har perioder de også med manglende lyst og overskudd. Ja vi er jo ikke i startfasen, men er midt i investeringer for en del penger.. Men dette har jo ikke vært så vidt jeg vet et tema siden nyttår. Det var som en bryter. Med hans bakgrunn er det jo ikke akkurat vanskelig å tenke utroskap heller. Han skylder på meg, at jeg aldri tar initiativet eller hva det heter.. Når jeg sier det rett ut at jeg vil ha sex i dag også, og han velger å legge seg etter meg, hvem unngår hvem da? Og mange dager før han dro ut på jobb etter nyttår la han seg etter meg. Det var da det hele startet. Jeg kan lett bruke 1/2 time fra jeg går fra sofaen til jeg går i seng. Og sovner sjelden etter 5 min. Så det er jo ikke det at jeg løp i seng og sov når han kom. Dessuten la han opp til noe 5/7 kvelder før. Nå 1/10-20. Jeg har ikke lyst å være skyld i det, for jeg er glad i sex og savner det etter et par dager, men har jo langt fra lyst å presse meg på når han ikke vil ha meg eller tenner på meg. Jepp får snakke med han ikveld, hvis han kommer før jeg legger meg. Så får jeg vel skyld i at jeg ødelegger det lille som er igjen av kvelden hans siden de 2 som var på prøvetid hos han sluttet og for hjem nå. Han er vel neppe i humør til det da.. Eller du kan forføre ham, jeg måtte virkelig skyte med kraftig ammunisjon da min var på sitt sløveste. Her satt han på pc'n å jobba da jeg kom i lårkort kjole, uten undertøy og regelrett dro fyren inn på soverommet, slenge ham på senga og hoppa på ham..haha...
Iiiiik Skrevet 18. februar 2014 #25 Skrevet 18. februar 2014 For en herlig elsk, Ugla! Finnes nesten ikke herligere enn det første bildet av liten propell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå