Gå til innhold

Pakke på posten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kollinummer og sendingsnummer på "online hentelapp". Kan jeg bare notere meg det nr? Eller må den skrives ut?

 

Anonymous poster hash: 01558...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder om du noterer ned nummtene og tar med deg .



Anonymous poster hash: b18fb...868
Skrevet

Takk :) !

 

Anonymous poster hash: 01558...bb2

Skrevet

Du trenger bare sporingsnr, hentenr eller strekkoden (får den enten på posten.no når du sporer pakka eller på posten sin app)

Husk å ha med legitimasjon. Posten strammer inn på legitimasjon om dagen.

 

Anonymous poster hash: a140d...776

Skrevet

Du kan lagre hentelappen på mobilen.

 

Anonymous poster hash: 782d9...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...