Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har kollinummer og sendingsnummer på "online hentelapp". Kan jeg bare notere meg det nr? Eller må den skrives ut? Anonymous poster hash: 01558...bb2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Det holder om du noterer ned nummtene og tar med deg . Anonymous poster hash: b18fb...868
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Takk ! Anonymous poster hash: 01558...bb2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Du trenger bare sporingsnr, hentenr eller strekkoden (får den enten på posten.no når du sporer pakka eller på posten sin app) Husk å ha med legitimasjon. Posten strammer inn på legitimasjon om dagen. Anonymous poster hash: a140d...776
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Du kan lagre hentelappen på mobilen. Anonymous poster hash: 782d9...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå