Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #26 Skrevet 18. februar 2014 Tusen takl for svar! Så mange flotte tips :-) hi Anonymous poster hash: 77f04...eef
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #27 Skrevet 18. februar 2014 Versarce Bright Crystal og Gucci II er to friske travere som jeg aldri går lei, og som alltid er fast inventar i min parfymehylle. Har en som heter Flora by Gucci, men den er ganske søt og krydret, så den orker jeg bare å bruke et par ganger i uken. MEN favoritten min akkurat nå er CLEAN parfymene! De får du i all slags varianter, men alle er lette, og lukter i grunnen da rent, slik som de heter :-) Akkurat nå har jeg shower fresh, men det finnes også en som nesten lukter vaskemiddel eller skyllemiddel eller noe sånnt. Hørtes ikke så deilig ut, men det er det altså! Åsså finnes flaskene mange forskjellige størrelser. Den jeg har nå er kun 15 ml. Veldig greit! Anonymous poster hash: 2e246...148
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #28 Skrevet 18. februar 2014 Jeg bruker Sî fra Georgio Armani. Jeg liker ikke mange parfymer, men denne liker jeg godt. Anonymous poster hash: d465e...c8a
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #29 Skrevet 18. februar 2014 CK med down town. Lett og fin, kan brukes til hverdag da duften er lett og sommerlig. Anonymous poster hash: 1d12c...f09
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #30 Skrevet 18. februar 2014 http://www.bestshopping.es/lacoste-femme-edp-50-sp/no Denne er veldig god, diskret Tror den vil passe deg! Anonymous poster hash: aa2ca...194
MissMagica Skrevet 18. februar 2014 #32 Skrevet 18. februar 2014 Acqua de Gio fra Giorgio Armani. Ah! Lettere og friskere duft skal du lete lenge etter! Løv it! Anonymous poster hash: 92207...7f3 Dette er parfymen jeg også bruker. Har brukt den i noen år nå og elsker den! Frisk og lett
I scream for icecream! Skrevet 18. februar 2014 #33 Skrevet 18. februar 2014 Prada Candy. Lukter kjempegodt, men ganske søtt.
Gjest MaJo0812 Skrevet 18. februar 2014 #34 Skrevet 18. februar 2014 Acqua de Gio fra Giorgio Armani. Ah! Lettere og friskere duft skal du lete lenge etter! Løv it! Anonymous poster hash: 92207...7f3 Har lyst til å prøve denne men finner bare Acqua de Gioia, er det den samme?
MissMagica Skrevet 18. februar 2014 #35 Skrevet 18. februar 2014 Acqua de Gio fra Giorgio Armani. Ah! Lettere og friskere duft skal du lete lenge etter! Løv it! Anonymous poster hash: 92207...7f3 Har lyst til å prøve denne men finner bare Acqua de Gioia, er det den samme? Nei, det er ikke den samme, men begge er friske dufter som lukter nydelig
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #36 Skrevet 18. februar 2014 Jeg bruker den lilla fra Britney Spears. Lukter skikkelig godterifabrikk. Har aldri på meg parfyme ute blant folk. Er selv veldig var på enkelte parfymer, så jeg vil gjerne ta hensyn til andre rundt meg. Anonymous poster hash: c66b6...f71
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #37 Skrevet 18. februar 2014 Oskar de la rente, brukt den i 10 år minst , vet ikke helt hva jeg skal si om lukta annet enn at jeg har fått mange positive kommentarer på den og at den er kjempe godt litt mørk kanskje . Anonymous poster hash: 134cc...adf
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #38 Skrevet 19. februar 2014 Hugo boss deep red og exlamation Anonymous poster hash: ce644...062
Bare blåbær Skrevet 19. februar 2014 #39 Skrevet 19. februar 2014 Chance - chanel Nydelig frisk lett duft. Ikke tung. Har fått veldig mange komplimenter av den. Flere som spør hva slags duft det er.
Bustetroll Skrevet 19. februar 2014 #40 Skrevet 19. februar 2014 Litt forskjellig avhengig av årstid, kveld, dag, antrekk og humør. For tiden har jeg disse på hyllen: Chanel no 5 - litt tung Première fra Gucci - litt tung Infusion d'iris fra Prada - veldig tung Den fra Prada med sånn morsom "pumpedings" - litt tung Taj Sunset fra Escada - lett, fruktig og sommerlig Silver Rain og Midnight Rain fra La Prarie - litt tunge. Silver er lettere enn Midnight Om natten (!) bruker jeg SODelarenta - den er veldig lett og ren Eeeeelsker parfyme ... Jeg og ! Jeg blir så utrolig fort lei av de jeg har.. Prøver å få kjøpt noen nye på en side på facebook, samtidig som jeg vil bli kvitt noen. Selv om jeg har på favorittlukten for øyeblikket, finner jeg alltid en som jeg syntes lukter bedre =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå